Gå til innhold

Explosives taktikk: Jihad Jeeps

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig enkel taktikk. Fungerer bra på by-maps, der fienden bruker en del pansrede kjøretøy. Fungerer best på SF, siden du har den lille buggy'en, som er rask og vanskelig å treffe. Dessuten tåler den lite, så den sprenger lett.

Her er taktikken:

Velg Spec-ops som kit. Klistre på alle C4 explosives i fronten på kjerra di (enten buggy, jeep eller pickup truck). Kjør rundt til du finner et pansret kjøretøy og kræsj inn i det i stor fart! Du må ha stor fart for å eksplodere. Da tar du med deg det pansrede kjøretøyet i døden, og du får killet! Genialt hvis du treffer en full APC. Dette er en bra taktikk hvis du f.eks går for explosives badges, eller bare er ute etter litt "GTA" spenning i BF2. Det er utrolig artig å cruise rundt som en tomahawk-missil på hjul! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hahhahaha, jihad jihad deluxe! :D Dette er vel strengt tatt en taktikk som vil få deg hata ganske fort!

6221120[/snapback]

Det er sjeldent jeg får tid til å spille BF. Men jeg brukte den på en server, også sprengte jeg en Admin på den måten et par ganger. Da ble jeg fort banned! Det er nok ikke så populært. Men en kompis gikk opp fra 46 global explosives kills til 116 global explosives kills på et par timer ;) godt på vei til ny badge!

Skrevet

Jihad Jeeps har vært mulig siden BF2 kom til verden... :w00t:

Å morro er det... men som andre har nevnt, du kan for bli "hatet" av alle på serveren.

Personlig så ser jeg ikke noe problem i slike tilfeller, for det er jo en taktikk og et lurt middel for å stoppe tanks og APC.

Jihad Jepp FTW! :tease:

Skrevet

Genialt måte til å ta ned det andre helikopteret:

Velg Spec Ops-kittet.

Fest all C4en din i fronten på helikopteret ditt.

Fly lavt slik at et andre helikopteret ikke ser deg.

Når du får øye på deres helikopter, trykk så hardt du klarer på W for å få mes mulig fart.

Fly med all kraft inn i det andre helikopteret (helt under i fra eller bak)

og PAAAANG 1(2) kills og 1 sucide!

:D

Skrevet

C4-Jeeps er ofte brukt og mest effektivt på Fushee Pass 16.

C4-Ku er ofte brukt på Mashtuur City 32. (Mec transport-heli)

Men angående Jepps tåler de mye mere nå enn i de forrige patchene, så man må hoppe ut av bilen med mindre den er skadet og sprenge av C4'en når man har kjørt inn i fi hardware.

Dette er min post nr. 1337, så da kan jeg gå inaktiv på forumet igjen.

:p

Skrevet
Genialt måte til å ta ned det andre helikopteret:

Velg Spec Ops-kittet.

Fest all C4en din i fronten på helikopteret ditt.

Fly lavt slik at et andre helikopteret ikke ser deg.

Når du får øye på deres helikopter, trykk så hardt du klarer på W for å få mes mulig fart.

Fly med all kraft inn i det andre helikopteret (helt under i fra eller bak)

og PAAAANG 1(2) kills og 1 sucide!

:D

6221849[/snapback]

Blackhawk vs Tanks er ufattelig morsomt :D

Skrevet

Eller:

Ikke plant c4 på bil, men kjør bort til nærmeste hw, hopp av og plasser c4 på hw. Spreng, og hopp rundt og skyt noen infer også.

Er jo mye bedre, slipper å se på den jævla spawnscreenen 50% av tiden.

Skrevet
Så man trenger ikke å hoppe ut like før krasjet og så trykke?

6227567[/snapback]

du kan jo det også, men da risker du at dem du ville treffe har kjørt fra deg elns

Skrevet
Så man trenger ikke å hoppe ut like før krasjet og så trykke?

6227567[/snapback]

du kan jo det også, men da risker du at dem du ville treffe har kjørt fra deg elns

6227664[/snapback]

og da blir det ikke akkurat selvmordsbombing.

en fin taktikk er å ha c4 på blilen for sikkerhetskyld, kjøre til fi sin base, sette jeepen ved sidenav et atry eller lignende å sprenge artyet, da slipper du å ta deg brye med å plasere c4 mens du er "behind enemy lines"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...