Gå til innhold

Første Mac-produkt fra MS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsoft Mac tastatur? Nå kommer vel snart AMD med Intel brikkesett :p

 

Burde vel være en smal sak å fikse dersom AMD og Intel ville gjøre oss kunder den tjenesten :) De første AMD CPUene var vel kompatible med Intel brikkesett? Nå var de vel blåkopier da, men likevel.

 

Kan ikke helt se for meg hvorfor denne ikke skulle være kompitabel med bade IBM og Intel cpuer though.

6217620[/snapback]

Det er vel mest for å presisere dette for kundene, dvs at det finnes drivere både til IBM og x86 versjonen av OSX?

Lenke til kommentar
Om jeg hadde hatt en Mac, så ville jeg ivertfall ikke hatt tastatur og mus fra Microsoft.

6216131[/snapback]

 

kanskje ikke, men kan garantere deg at du ville hatt en mus fra en annen produsent. ;) så hvorfor ikke et tastatur også. skulle likt og sett logitech hive seg på denne bølgen. et ultra x med mac layout og design hadde jo ikke vært dumt.

6216187[/snapback]

Om jeg skaffer meg en Mac, så vil jeg nok ikke ha noen Microsoft-produkter i eller til den. Det er tross alt ikke uten grunn jeg isåfall vil skaffe meg Mac. Men uansett så blir det nok lenge til.
Lenke til kommentar
Om jeg hadde hatt en Mac, så ville jeg ivertfall ikke hatt tastatur og mus fra Microsoft.

6216131[/snapback]

 

Jeg har en IntelliMouse 1.1 (eller 2.0? Den kritthvite i alle fall) sammen med min mac. Kunne ikke tenke meg å bruke noe annet.

 

Apple-musene er rett og slett helt jævlige, og jeg får fnatt av å ikke ha høyreklikk når jeg bruker mus. Med trackpad har jeg blitt vant til ctrl-klikk, men ikke med ekstern mus.

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...