Gå til innhold

Slutter på fotball. Hvilken idrett nå?


DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Fortsett med fotball! Det er mitt beste forslag. Men hvis det er uaktuelt kan du jo begynne med styrketrening ;)

6212539[/snapback]

Jeg blir mobba og jeg suger i fotball.

- Uaktuelt. :thumbdown:

 

 

BB. Uten tvil.

6212622[/snapback]

Og det er? Basket Ball?

6213211[/snapback]

løe mobba for og spille fotbal? jeg er ikke noe god en av de dårligere. hva sier de? dra ut en gang tren på og skyte og teknikk har du det i orden er du god +++litt fart og kondis

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hardt å begynne med ny idrett som 15 åring, ettersom det begynner å settes krav til ferdigheter. Selvfølgelig flere ting man kan gjøre i fritida, som f.eks. svømming, men jeg mener at styrke/kondistrening er det beste. Du kan jo bare begynne på et treningssenter, som Basic Gym! Eller jogge ute når du vil :p (Har vel egentlig sagt dette før, Dag-Erik)

Lenke til kommentar
Fortsett med fotball! Det er mitt beste forslag. Men hvis det er uaktuelt kan du jo begynne med styrketrening ;)

6212539[/snapback]

Jeg blir mobba og jeg suger i fotball.

- Uaktuelt. :thumbdown:

 

 

BB. Uten tvil.

6212622[/snapback]

Og det er? Basket Ball?

6213211[/snapback]

løe mobba for og spille fotbal? jeg er ikke noe god en av de dårligere. hva sier de? dra ut en gang tren på og skyte og teknikk har du det i orden er du god +++litt fart og kondis

7372415[/snapback]

 

 

Hva med å ikke vekke en gammel tråd? tror han har fått de tipsa han trenger.

 

30/05-2006 : 22:36

ble tråden opprettet.

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Hardt å begynne med ny idrett som 15 åring, ettersom det begynner å settes krav til ferdigheter. Selvfølgelig flere ting man kan gjøre i fritida, som f.eks. svømming, men jeg mener at styrke/kondistrening er det beste. Du kan jo bare begynne på et treningssenter, som Basic Gym! Eller jogge ute når du vil :p (Har vel egentlig sagt dette før, Dag-Erik)

7495350[/snapback]

Halvt år siden jeg stilte spørsmålet, Jostein. Så veit hva jeg skal gjøre. :p Blir vel Basic Gym etter hvert kanskje. ;)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...