Gå til innhold

Innlogging på Classfronter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skyt meg om det har vært tatt opp før, men jeg fant hvertfall ingenting da jeg søkte. :/

Om den er postet feil,så ber jeg moderatorene om å flytte den, jeg var litt usikker nemlig.

Here it goes:

Jeg går nå vk3 og fikk utdelt login-info osv for Classfronter i vk1 eller noe lignende.. Jeg brukte det toppen tre ganger og har siden aldri brukt det, så jeg husker ikke hverken passord eller brukernavn.

Men det jeg husker, er at det var en spesiell "kode" for dette. Som tre første bokstavene i navnet ditt og fødselsdato, eller lignende.

Noen som vet og kan forklare meg, slik at jeg kan logge meg inn?

På forhånd takk :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp =)

Slik er det i allefall hos meg:

Brukernavn: Initialene dine + bursdag.. Heter du f.eks "Per Stryn Bakken" og er født 5. april 1987, blir dette brukernavnet ditt: psba0504

Passord: Personnummer

Skrevet
Jepp =)

Slik er det i allefall hos meg:

Brukernavn: Initialene dine + bursdag.. Heter du f.eks "Per Stryn Bakken" og er født 5. april 1987, blir dette brukernavnet ditt: psba0504

Passord: Personnummer

6211423[/snapback]

Litt skummelt om passordet er personnummer, ikke det vanskeligste å få tak i, akkuratt.

Goscinny ;)

Skrevet

Tusen takk Mojo pin:)

Jeg husker at det er en eller annen slags lik kombinasjon hvertfall.. Noe med nav og fødselsdato har vi og. Da prøver jeg din teori:)

Skrevet

Hos oss er det annerledes:

Heter man f.eks Jens Andersen blir brukernavnet: Jenand

De tre første bokstavene i fornavn og etternavn.

Og passord valgte vi selv, første gangen vi tok i bruk dette. Vi hadde først et passord som var 1234 eller noe, så logga vi inn, og fikk beskjed om å endre det.

Skrevet

På ungdomsskolen hadde vi skolenavn og tre første bokastaver i etter- og fornavn.

Ola Nordmann på Rå skole fikk da: raa-norola

Og passordet var samme som brukernavnet da vi fikk kontoene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...