Gå til innhold

Pandora - "Din egen" radiostasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, idag var den treig. Stor trafikk muligens?

 

Tips: foreslå sanger, ikke artister. smile.gif En artist har ofte litt variasjon i låtmaterialet, det funker bedre å spesifisere hvilken sang du liker.

Prøvde med sanger isteden, og det funka mye bedre. Takk for tipset!

Lenke til kommentar

Man kan ikke det. Du må vente til den eventuelt kommer igjen. Grunnen til dette er at musikklisensene til Pandora ikke tillater at brukerne kan spille sanger etter ønske.

 

Q: Why won't Pandora play the specific song/artist I want?

 

Our music licenses do not allow us to play specific songs by request. Your song selection is used to generate a station that will play similar music. Your song will be played eventually, in the mix with lots of other great music.

Endret av AnR
Lenke til kommentar

Nå har jeg registrert meg og greier! :) Det har vel vært flere tråder om denne saken? Mener å huske det var enda en før den Dahle lagde.. i hvert fall; det som stoppet meg da, det var jo den "USA - registreringen", men, jeg tenkte jo ikke så langt som å "lyve" ! :p ..synes den funker flott jeg!

 

Nå hører jeg på Thin Lizzy! :D

Lenke til kommentar

Dette var genialt :D

Ikke at jeg var så kjempeimponert over alle typene musikk den fant først, men med en del guiding og slikt funka det jo dønn bra på flere sjangere. I tillegg har jeg så langt funnet to nye artister jeg ikke visste om :thumbup:

Endret av araziel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...