Gå til innhold

Din favoritt karakter? [Potential Spoiler]


Anbefalte innlegg

Hvilken Animekarakter er din favoritt?

 

Skriv en liten biografi

 

______________________________________________

th_s_18ca2d4bdf7c38dea128aabd8b7d84ef.jpgItachyByAs1anw0ndert.jpg

Itachy

 

Age: 17—18

Height: 175.2 cm

Weight: 57.1 kg

Birthday: June 9

Blood Type: AB

Registration #: 012110

Ring: 朱 (Shu, scarlet/bloody)

Position: Right ring finger

Partner: Hoshigaki Kisame

Affiliation: Akatsuki, Uchiha Clan, Nukenin (Missing-nin) from Konohagakure (Hidden Leaf)

 

 

Personlig synes jeg han er en karakter som gjør narutoserien mer kompleks. Med sin mystikk klarer han å vekke nysgjerrigheten i de fleste. Hvorfor drepte han sin egen clan. Hva er det han prøver å oppnå. Hva skjedde etter han forlot Konoha, og hvordan ble han med i Akatsuki er spørsmål som ofte stilles etter en har sett serien. Han gir også kampene et ekstra kick med sin utrolige teknikk og sin evne til å bruke sharingan.

 

Han er også bi karakter til en av de delhistoriene i Nartuo, nemmelig Sasukes hevn ovenfor Klanen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min favorittkarakter er fra Gundam Seed / Gundam Seed Destiny

 

Navn: Lacus Clyne

Age: 16 i episode 1, blir vel antagelig rundt 18-19 i slutten av serien.

 

Er med i PLANT fra starten av og er coordinator.

Er datteren til chairmanen i PLANT, er planlagt at hun skal gifte seg med Asuran som er en av hovedkarakterene i serien.

Skal ikke lage noe mer spoiler ut av det, så jeg sløyfer andre ting =)

 

edit: glemte bildet, er det som er i avataren min, har ett litt større ett:

lacus45lr.gif

Endret av Photon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

hyuganeji.jpg

 

Navn: Hyuga Neji

Alder: 13 første gang du ser han men han er 15 så lang i serien (episode 186)

Født: 3 juli

Blodtype: O

Øyne: Hvit

Hår: Svart

Høyde: 160,1 cm

Vekt: 46,8 kg

Slektninger: Hyuga Hizashi (Far), Hyuga Hiashi (Onkel), Hyuga Hinata (Kusine), Hyuga Hanabi (Kusine)

 

Neji er uten tvil den sterkeste av alle genin-ene (hvis du ikke teller med syvhale-demonen til naruto da). Han er sterk og han veit det, men han ser ikke ned på de "svake" imotsettning til Gaara. Han er engentlig en drittsekk i begynnelsen, men etter kampen med naruto begynner han å se annerledes på livet, og de andre ninjaene. Spesielt Naruto. Han har ikke helt funnet et mål i livet ennå. Men jeg tror han vil finne et snart. Jeg kjenner meg veldig igjen i Neji og det er spesielt derfor jeg liker han. Jeg ligner litt på han i utsende og stemme også :p

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Jo sellfølgelig Momochi Zabuza! :D

 

zabuza.jpg

 

Serie: Naruto

 

Alder: 26, bursdag 15 august.

 

Er fra: Hiden Mist.

 

Teknikker: Hidden Mist teknikker (Kirigakure no Jutsu), Vann kloning (Mizu bunshin no jutsu), Vann element; Eksplosjons teknikk (Suiton Daibakufu no Jutsu), Vann element; Vann Darge kanon (Suiton Suiryuudan no Jutsu), Vann fengsels teknikk (Suirou no Jutsu)

 

Infor: Er en som drepte 100 elever fordi han ikke ble ninja. Unger som vil bli fult ninja må drepe værandre for å nå siste examen der han kommer fra. Nå som voksen er han en morder og er fryktet av mange, han blir kalt for en demon.

Den eneste han bryr seg om er Haku som på slutten dør, Momochi innser da at han ikke kan bruke ninjaer som verktøy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Vanskelig å velge, men det må vel bli Kurosaki Isshin fra serien Bleach. :green:

 

bleach-isshin.gif

 

Alder: ukjent

Høyde: 186 cm

Vekt: 80 kg

Bursdag: 10. desember

Blodtype: AD

 

Faren til Ichigo (hovedpersonen i Bleach), enkemann(?) og nabolagets doktor. Han er veldig familiekjær, og finner på alltid mye tull. "moromannen" i Bleach serien. Han er også veldig streng med Ichigo, han må bla. komme hjem før 19.00.

 

 

 

ADVARSEL!: Til alle som ikke leser Bleach manga'en men bare ser anime'en, ikke åpne spoileren!

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

 

Isshin er på kaptein nivå når det gjeder styrke, 20 år før historien begynner sluttet han som Shinigami og stiftet familie med Masaki Kurosaki.

Hun ble drept av hollow'en Grand Fisher 6 år før Bleach historien begynner, men i kapittel 187 før han hevn og dreper Grand Fisher.

 

Isshin.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

post-52027-1150067940_thumb.jpg

 

Michael Lee fra Witch Hunter Robin

 

Navn: Michael Lee

Alder: Ukjent, 18 - 24

Personlighet: Artig, godt humør og lett gående

Våpem: Computers

Spesielle Kjennetegn: Elsker å spise snacks

 

Beskrivelse:

 

Michaels den "hjernen" til STNJ. Han ettersporer og plasserer målets bakgrunn og plasseringer. Resten av medlemene fortsetter oppdrager basert på informasjonen git av Michael.

 

Beskrive Michael som en regulær STNJ arbeidstaker er litt feil, Michael er mere som en fange pågrepet ved STNJ.

 

Noen år siden, hadde Michael det moro hacking inn i STNJS datadatabase. Dessverre, forsto han ikke risikoene og konsekvensene tilknyttet til hacking inn i en slik hemmelig organisasjon. Han ble snart pågrep og arrestert. For å innløse hans "synd", ble Michael låset inn på STNJ sitt kontor. Smykker på Michaels hals er en monitorinnretning som sikrer han blir innenfor kontoret.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

M

 

Geni

 

Han er vel mange av dere hardware nerder vil kalle en real haxor.

Genierklært gutt på tolv år som går på et høyt profilert universitet og bedriver tiden sin til å utvikle programvare, og drive høyt teknisk support for respekterte firmaer. Spiller en vikrig rolle i Chobits da han hjelper Hideki (hoverdperson) i mange kniper og spiller en viktig del av serien.

 

800px-Minorusama.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min favoritt karakter er selvfølgelig Shikamaru, fra serien Naruto.

 

Hans intelligens overdøver alle andres, med en IQ på over 200. Han er også sterkt fysisk, og har evnen til å kontrollere sin skygge, og bruke den mot sin fiende.

 

Han har en chunin grad, en ninjagrad som er sånn omtrent midt på treet. Noe annent jeg liker ved ham er personkarakteristikken, altså måten han er på.

 

- Han er bare best :w00t:

Endret av Atir_
Lenke til kommentar

Tōshirō Hitsugaya

Occupation Shinigami captain of the 10th Division. Currently posing as a high school student in the living world.

Birthday December 20th

Height 133 cm (4'4")

Weight 28 kg (61.6 lbs)

Blood type Unknown

Zanpakutō Hyōrinmaru

 

Highly capable and knowledgable, he became the youngest of the captains within the Gotei 13.

 

Mer info, sjekk ut http://en.wikipedia.org/wiki/Tōshirō_Hitsugaya

 

Likern veldig godt:)

post-27513-1152196873_thumb.jpg

Endret av Instict
Lenke til kommentar

HISOKA

 

Biodata

Age: 27

Birthday: Unknown

Place of birth: Unknown

Height: 187cm

Weight: 91kg

Blood type: B

Nen type: Enka

 

Herlig og fascinerendes karakter fra Hunter X Hunter. Overlegen fighter som omringes av mystikk og hat. Eg både elsker og hater Hisoka, men det summerer likevel opp til min favoritt :)

post-12640-1152291404_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Amano Ginji aka Thunder Emperor

post-52027-1152451661_thumb.jpg post-52027-1152451654_thumb.jpg

Get Backers

 

Navn: Amano Ginji

Alias: Thunder Emperor

Alder: 21 år gammel

 

Beskrivelse:

Ginji Amano

er Midou Ban's partner. Ginji har kraften til å generere elektrisitet av kroppen hans, å må såklart lade opp igjen etter å ha brukt kraften. Hans svakhet er for kvinner, de vender han om til gele uannsett når de er rundt.

 

Hvorfor liker jeg han?

 

Ginji er den morsomste karakteren jeg noen gang har sett i noen anime. Han får meg til le så utrolig godt. Her er 2 bilder som jeg finner veldig morsom, de er tatt fra episoder så det er mulig at det ene inneholder spoiler. Hvis du ikke forstår hva som er morsomt så er det ikke rart siden du må se serien for å forstå.

 

 

PDVD_000.jpg

 

post-52027-1152453027_thumb.jpg

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Edward Elric aka Full Metal Alchemist

 

 

Serie: Full Metal Alchemist

Fullt navn: Edward Elric

Alder: 12-16 (Han blir eldre i serien)

Høyde:140-165cm (blir også litt høyere i serien)

 

edward-elric.jpg

 

Edward er den yngste State Alchemisten som finnes, og han har fått tittelen Full Metal.

Han har mistet sin høyre arm og sitt venstre bein i ett forsøk på gjennskape mora si. Så han bruker nå automail (mekanisk lem), dette er noe av grunnen til tittelen han har fått.

Edward kan bruke alkemi uten en transmutasjons sirkel, dette er ganske unikt for alchemister.

Hans mål er å få tak på "de vises stein" for å gi sin bror (Alphonse) tilbake kroppen som han mistet. Alphonse mistet kroppen i samme hendelse som Edward mistet beinet og armen.

Siden Edward er ganske kort av vekst, hater han at noen bemerker høyden hans. Og det skjer ganske ofte, så da er det bare å skygge banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...