Gå til innhold

Warrior dps gear...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en følese av at det er mye lettere for tanks å få bra gear enn det er for dps warriors. senest i dag var jeg i mc og da droppa might sholderne og det sjoldet fra garr. tanks kan få crafta dark iron gearet og får dropps i mc hele tia og ikke minst onyxia som dropper wrath hjelmen. som dps warrior føler jeg at jeg må farme mye for å få gearet mitt, det kan ha noe med at guilden min ikke klarer komme seg forbi ragnaros da så vi har ikke begynt i bwl aq40 å sånn. men uansett så er det ikke så morro å farme rep i av for å få den ringen og TUF+å betale 70g for TUF og jeg veit ikke hva for ringen eller å farme rep i AB å kjøpe sholderne som det er å se tier1 items droppe i Mc og bare bruke noen få dkp for å få de.

beklager hvis jeg virker klagete, men det er i allefall min følese.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke annet å gjøre enn å vente på at guilden din skal ta aq/bwl da, siden du ikke gidder farme rep i ab/av.

men, når du ikke raider kan du jo bare ta et par runder ab/av?

btw, dun julios band koster 68g og The Unstoppable Force koster 140g.

Skrevet (endret)
Jeg har en følese av at det er mye lettere for tanks å få bra gear enn det er for dps warriors. senest i dag var jeg i mc og da droppa might sholderne og det sjoldet fra garr. tanks kan få crafta dark iron gearet og får dropps i mc hele tia og ikke minst onyxia som dropper wrath hjelmen. som dps warrior føler jeg at jeg må farme mye for å få gearet mitt, det kan ha noe med at guilden min ikke klarer komme seg forbi ragnaros da så vi har ikke begynt i bwl aq40 å sånn. men uansett så er det ikke så morro å farme rep i av for å få den ringen og TUF+å betale 70g for TUF og jeg veit ikke hva for ringen eller å farme rep i AB å kjøpe sholderne som det er å se tier1 items droppe i Mc og bare bruke noen få dkp for å få de.

beklager hvis jeg virker klagete, men det er i allefall min følese.

6199143[/snapback]

Det nye superior pvpgearet til warrior skal visst være ganske bra

Endret av smultr1ng
Skrevet

En av grunnene til at jeg droppet warrioren min. MT fikk pri på alt av tier 1 (og det er jo i og for seg helt ok), og utenom det var det ikke mye til dps-warrior. Flameguard gauntlets, Onslaught girdle.. og det er det av armor.

Skal du bli en noenlunde god dps-warrior, koster det. Lionheart helm og Titanic leggings kommer du et godt stykke med, gjerne med +8STR-arcanum på. Der har du prisnivået, sånn ca. :)

WoW er dessverre lagt opp til at klasser skal passe inn i en bås. Priest skal helst heale, warriorer skal helst tanke, druider skal heale, shamaner skal heale og buffe, etc. Selvfølgelig funker det kanonbra med dps-warriors, shadowpriester, feral/balance-druider og dps-shamaner, men det koster en god del penger, både i utstyr og i pots/enchantments.

Skrevet
ikke annet å gjøre enn å vente på at guilden din skal ta aq/bwl da, siden du ikke gidder farme rep i ab/av.

men, når du ikke raider kan du jo bare ta et par runder ab/av?

btw, dun julios band koster 68g og The Unstoppable Force koster 140g.

6199168[/snapback]

det er ikke det at jeg ikke gidder hehe =) men for det første er det så utrolig lang vente tid i bg på servern min :/ og jeg må nokk desverre innse at wow tar laaang tid ^^ får bare gjøre det beste ut av ventetiden ^^

Stemmer prisene gikk jo opp etter AV nerfen :(

ja jeg hørte at pvp gearet vill bli boosta =) det er jo kongebra da:) litt snodig at det blir såppas at det kan måle seg med BWL epixa men.

da er det vell ikke annet å gjøre enn å vente å grinde penger for meg mens guilden min opparbeider seg mot BWL :) takk for gode kommentarer

Skrevet (endret)

Onslaught Gridle, Flameguard Gauntlets, Strikers Mark/Blastershoot Launcher, Quick Strike ring fra MC. Itillegg til en del våpen som Bonereavers Edge, Spinal Reaper, eller Sulfuras, Hand of Ragnaros.

Så kan du itillegg skaffe Zandalar Vindicator's Breastplate og Bloodsoaked legplates fra ZG.

Men DPS warrior krever betydlig mer "arbeid" uttafor instancer for å skaffe gear enn tank hvis dere bare går i MC og ZG, men etterhvert som dere kommer videre i til BWL og AQ vil du se at det blir å gripe fatt i.

Endret av 1337Antikatt
Skrevet

jeg syntes et er knusebra at mye tid i wow kan gi bra dps gear. Selv har jeg 69 dager spilt på main char. Jeg har vært i ZG og vi har tatt 3 bosser der og i MC har vi tatt NULL bosser..bare grindet trash mobs for tier 1 bracers og belt (jeg har might belt). Men all min tid i wow har skaffet meg en del gull som jeg har brukt på gear...egentlig mest pre-mc tank gear da men. Uansett så har jeg ganske bra utstyr til pvp og pve dmg dealing. Og en del av utsyret har jeg skaffet solo liksom. For min del så er det warrior dmg dealing som holder meg i wow...det er det som er gøy. Men jeg OT'er svært svært ofte, men det ser jeg mest på som en jobb...ikke gøy, men det må gjøres! Men jeg slår aldri en BWL epic dmg dealing warrior da, men jeg er jammen ikke så langt unna...Syntes dette er helt ok jeg..måten Blizzard har gjort det på!

Skrevet
Jammen ikke så langt unna? Jeg skulle ha likt å se deg slå en warrior med Ashkandi og fullt BWL-utstyr :]

hehe jeg komemr aldri til å slå ham! Men jeg er ikke så langt unna...det var det jeg sa:)

Skrevet
Jammen ikke så langt unna? Jeg skulle ha likt å se deg slå en warrior med Ashkandi og fullt BWL-utstyr :]

hehe jeg komemr aldri til å slå ham! Men jeg er ikke så langt unna...det var det jeg sa:)

6199940[/snapback]

Nja..2-3 executes fra hans side etter.

Skrevet

6199940[/snapback]

du er langt nok unna :)

Skrevet (endret)

Kommer til å ha ca. 26% crit (+swordspec), 820ap unbuffed og 4900hp~ med

2librams+100hp chest hvis jeg gidder ranke opp til rank10, med det nye superior settet :) Kongebra.

Bare blues utenom våpen og :p

Endret av M@R7!N
Skrevet

lettere off topic, men warrior vs warrior er ekstremt luck based, så en gjennomsnitts geara warrior med zg og bg-rewards vil ofte kunne ta askhandi+aq40 pimpa utgaver.

dessuten har de fleste med pve-gear også damage-rolle i pve, så de foretrekker gjerne crusader, og er dermed free-win en gang i minuttet.

Skrevet
chest hvis jeg gidder ranke opp til rank10

Chest får man på rank 8 tror jeg

6201297[/snapback]

chest får man på rank 10..

6207370[/snapback]

Shoulder + helm får du på 10.

Chest + pants 8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...