Gå til innhold

Hjelp til kjøp av Mac


Anbefalte innlegg

Hei skal skaffe meg en Mac. jeg vil helst ha en bærbar så lurer på å kjøpe meg MacBook pro Link :)

Jeg kommer til å skaffe meg Bot-camp og ha XP instalert så jeg får spilt litt. men det jeg lurte på her var om denne maskinen klarer å drive Source og BF2. trenger ikke å ha topp grafikk. og skal kjøpe 1GB ekstra ram vist det er denne jeg kjøper.

 

så vurderer jeg den dyreste I-macen. noen formeninger ??

 

edit: link til Mac-booken Link er den billigeste jeg vurderer

Endret av evilduck91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen!

 

I dag kom MacBook Proen i hus. 2,0Ghz 128mb skjermkort.

 

Skal teste den på 3D Mark 05, samt i flere spill.

 

Kommer tilbake med oppdatering i løpet av dagen.

 

Også kommer det hit en MacBook (non-pro) og enda en MacBook Pro om noen dager. Den nyeste MacBook Proen har 2,16ghz og 256mb skjermkort.

 

Skal teste dem tilsvarende også.

Lenke til kommentar

Vel, CPUen scora utrolig høyt i 3d Mark 06. i overkant av 1800-poeng. Men skjemkortet scora faktisk overraskende lavt.. Totalsummen blei vel rundt 1200-poeng kontra min pc som hadde 1600-poeng (se i profilen for specs).

 

Har testa HL2, Heroes V, UT2004, samt oblivion, og alle kjører smertefritt.. Oblivion da med ganske nedsatt grafikk..

 

Er bortreist i helga, så jeg får ikke testa før på onsdag, men da skal jeg ta benchmark på ut2004 og hl2, væffal...

 

Foreløbig er jeg rimelig fornøyd med ytelsen på core duo-prosessoren. Og MacBook Pro-maskinen er en knallmaskin på alle områder. Spesielt i OS X.. Der er det ikke mye som slår den...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har tenkt å kjøpe en brukt mac-book fra en jeg kjenner , men jeg aner ikke hvor gammel mac-en er og hvilke spesifikasjoner den har, han sa at det var en mac-pro, men kan mac pro 17 tommers- ha forskjellige varianter?, jeg har kikka litt på mac.com men for meg ser den jeg skal kjøpe lik ut med den på mac.com,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...