Gå til innhold

Forslag til forbedringer i bf2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde og vært en limitering på hvor mange ganger man kan hoppe etterhverandre, håpløst å treffe folk som hopper. De burde og sette grensen for å gå opp i rank litt lavere, etter 10.000 poeng ,så tar det useriøst lang tid å komme seg oppover.

6194706[/snapback]

jeg er enig i veldig mye av det andre du sier, men jeg er sinsykt lei at de tukler med rank kravene hver gang de lager en ny patch.

DICE bommet nok litt når de satt de opprinlige kravene så høyt, men så var gleden over å få nye unlocks.

det føles lissom ikke like bra ut når de kaster 3 forfremninger etter deg når det kommer en ny patch.

jeg er ellers kjempenig i det du sier om anti air våpen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortsetter med lit whine om claymore:

claymore miner som kan se forskjell på muslimer og amrikanere er noe av det dummeste jeg har vert borti.

claymores er et ekstremt kraftig taktisk våpen og burde ikke kunne hores med, så lenge clamores kan TKe må man være forsiktig med hvor man plaserer de og at noen folk er idioter og får seg drept er bare noe man må leve med, det er ikke mere uretferdig en mange andre teamkills.

også er det helt latterlig at man kan sprenge oljetønner med å skyte de, men ikke claymore miner. slik det er nå kan en sniper blokere en gang 100% vilket ikke er bra. de burde i hvet fall måtte ta seg bryet med å gjemme minene, å bli tatt av en godt gjemt claymore mine er en erlig sak.

Skrevet
miracl, du kunne ikke gitt meg ipene til de serverene da :D? sry for of topic

6198304[/snapback]

Er bare å søke på enten Pistol eller knife så finner du de.

En annen ting, har spillt ca 126 timer nå, og har fått unlocket alle de vanelige BF2 våpnene etter jeg kjøpte Special Forces, merkelig at det skal gå ann egentlig.

Pistol brett hjelper litt på Global score og badges, har vel omtrent det jeg kan få nå i veteran eller expert..

Og en annen ting, med 1.3 patchen så fikk man mulighet til Viechle drop, irriterende at en commander kan slippe den på noen så man dør, effektivt mot snipere, men litt teit?

Uansett, claymore burde gjøres noe med, er jo ikke engang noen tråd som definerer hvordan den skal bli utløst, regner med at den er en snubletråd mine? Og at den ikke bare blir borte når man skyter den er jo også litt tett.

Skrevet
fortsetter med lit whine om claymore:

claymore miner som kan se forskjell på muslimer og amrikanere er noe av det dummeste jeg har vert borti.

claymores er et ekstremt kraftig taktisk våpen og burde ikke kunne hores med, så lenge clamores kan TKe må man være forsiktig med hvor man plaserer de og at noen folk er idioter og får seg drept er bare noe man må leve med, det er ikke mere uretferdig en mange andre teamkills.

også er det helt latterlig at man kan sprenge oljetønner med å skyte de, men ikke claymore miner. slik det er nå kan en sniper blokere en gang 100% vilket ikke er bra. de burde i hvet fall måtte ta seg bryet med å gjemme minene, å bli tatt av en godt gjemt claymore mine er en erlig sak.

6198545[/snapback]

100% enig. Før kunne man iallefall sprenge vekk claymores, demo-packs og AT miner...

Skrevet
Uansett, claymore burde gjøres noe med, er jo ikke engang noen tråd som definerer hvordan den skal bli utløst, regner med at den er en snubletråd mine? Og at den ikke bare blir borte når man skyter den er jo også litt tett.

6198856[/snapback]

Det er sikkert en IR-sensor som ser forskjell på amerikansk og "mec" kroppstemperatur :p
Skrevet

Håndholdte stingere?

Dere vil a det realistisk, og dere vil at en stakkars liten fyr skal går rundt med 4-5 stingere, 4-5 SRAW\Eryx, MP5, Pistol og kniv?

Er det realistisk?

Uansett, et helikopter tar man ut på 2-3 sekunder med MG'n på bilene. Lær dere å bruk den. Man treffer også helikopter med SRAW\ Eryx, det er bare å lære seg.

Det hjelper ikke hvor mange medaljer dere har, dere må lære dere å skyte fordi.

Og angående de derre serverne der de begrenser våpnene til kun kniv og pistol.

De er ulovlige hvis de er ranked. Oppdager EA serveren du er på, noe som det egentlig ikke virker som de gjør uansett, så får du én warning før de stenger kontoen din.

En ting er å spille på de serverene fordi det er morsomt, men en annen ting er å spille for stats. For medaljer og badges. Synes dere virkelig det er såå morro å få medaljer? Jeg sjønner ikke hvordan de som faktisk bryr seg om stats vil ha ufortjente medaljer.

Jaja, deres liv (stats).

Skrevet
Håndholdte stingere?

Dere vil a det realistisk, og dere vil at en stakkars liten fyr skal går rundt med 4-5 stingere, 4-5 SRAW\Eryx, MP5, Pistol og kniv?

Er det realistisk?

Uansett, et helikopter tar man ut på 2-3 sekunder med MG'n på bilene. Lær dere å bruk den. Man treffer også helikopter med SRAW\ Eryx, det er bare å lære seg.

De er ulovlige hvis de er ranked. Oppdager EA serveren du er på, noe som det egentlig ikke virker som de gjør uansett, så får du én warning før de stenger kontoen din.

En ting er å spille på de serverene fordi det er morsomt, men en annen ting er å spille for stats. For medaljer og badges. Synes dere virkelig det er såå morro å få medaljer? Jeg sjønner ikke hvordan de som faktisk bryr seg om stats vil ha ufortjente medaljer.

Jaja, deres liv (stats).

6199897[/snapback]

Er jo ikke et realistisk spill, så anti tank fyren kan godt løpe rundt med 10 raketter :)

Skulle likt å se deg ta ut et helikopter på 2-3 sekunder.

Hvorfor skal pistol servere være ulovlige? Er jo helt vanelige servere, det at folk velger kun å løpe rundt med pistol er ikke ulovelig, hvis ea syns det er så ille,så får de gjøre noe med det. Stenge kontoene til folk er ikke en løsning.

Spiller egentlig mest på de serverene fordi de gir et avbrekk i den vanelige bf2 spillingen. Hvorfor skal medaljer på sånne servere være ufortjent? Alt går på aim og kills, akkuratt så på andre servere.

Skrevet

Enig i mye som sies her, men jeg synes det går greit å skyte ned helikopter med anti-tank våpenet. Selvfølgelig så kunne det vært enklere, men jeg synes det er greit slik det er i dag. Men jeg må nesten komme noen forbredringer som jeg ville ha forandret på. F.eks hadde det vært en bra detalj hvis man kunne punktert dekk, slik at det hadde vært vanskeligere å kjøre kjøretøyet. Browseren til bf2 er ALT FOR DÅRLIG og de burde brukt noe liknende det de bruker i bf 1942. I bf2 bruker den alt for lang tid på å søke opp servere. Browseren i bf 1942 fungerte iallefall bra. Der kunne en switche mellom serverene mens den søkte. I tillegg i bf2 så må en vente på å få kontakt på hver server hvis en klikke på den. Hvis serveren eller du har dårlig ping så kan det ta noen sekunder før en kan navigere videre i menyen eller til neste server. Dette er svært irriterende.

Skrevet

Huff, de transport bilene er så patetisk dårlige... kommer det en liten oppover bakke må den gire ned, og er den lang så kan du likesågodt hoppe ut og løpe...

Også stridsvognene, herregud de sliter jo bare med å komme seg opp utpå tuppen av wake island der...

Skrevet
Håndholdte stingere?

Er det realistisk?

Jaja, deres liv (stats).

6199897[/snapback]

Er jo ikke et realistisk spill, så anti tank fyren kan godt løpe rundt med 10 raketter :)

Skulle likt å se deg ta ut et helikopter på 2-3 sekunder.

...

6201055[/snapback]

En løsning som i BFV, der du har enten AT eller AA våpen å velge mellom hadde jo fungert? Evt lagt til ett AA kitt som var pikk likt AT kittet, bare med Stinger raketter istedet for AT raketter/launcher...

Men på en annen side så har de nerfet heli såpass at jeg personlig ikke synes det er ett større problem lengre.

Skrevet

EA har gjort det enkelt, de trenger ikke gjøre det enklere ved å gi Anti-Tanken aimbot. (aka stinger)

Lær dere heller å bruke våpnene som allerde er i spillet, så er det ikke noe som står i veien.

Skrevet
Jeg syns de kan få ordna en sånn Auto-Join funksjon så man slipper å spamme refresh knappen i et kjør for å finne en ledig server..

6201246[/snapback]

Enig det, skulle vært system som cs/cs:s , der har man kø ordning og alt ,slipper å sitte å trykke seg ihjel.

Hvorfor kjøretøy sliter med å kjøre i terreng er en myte,merkelig at de har gjort det sånn.

En annen ting som er irriterende er hvordan de har definert hvor man kan løpe oppover og ikke, kjedelig å løpe opp en bratt bakke, være 2.5cm fra toppen,så skli helt ned igjen å dø :/

Er og enig at det kunne vært et anti-air kit, ikke begge deler i et kitt, enten eller.

Skrevet (endret)

Noe som hadde hjulpet på anti tank vs f.eks heli, var hvis de hadde økt avstanden til antitankmissilestyringen,, dvs, ofte er det slik at tanks og helikopter er for langt borte til at en kan ta de ut ved å guide raketten, men de kan ta deg lett ut.

Dessuten så synes jeg at ved fixed AA så kunne en kanskje hatt en tilleggsfunksjon (f.eks 2'nd musknapp) for å disable/enable lock on, da hadde det ikke blitt slik at med en gang helikopter får et lock on på seg, slipper de flares, stikker ut av rekkevidde, og angriper fra en posisjon der de lett tar ut AA'n før en får tid til å skyte rakettene.... Dette hadde også gjort AA litt mere skill avhengig.....

Jeg håper definitivt de bedrer browseren. Slik det er nå, patch 1.3, så går det ikke å refreshe favorittene,, da forsvinner de :thumbup: . Det hadde definitivt vært kjekt å kunne sortere favorittene også (hvorfor de ikke har lagt inn denne funksjonen tidligere er så langt inni ........ ..... ..... .... ............. fantastisk). Kiipt å ha alle favorittene sortert etter ping (skifter jo posisjon etter hver gang en har refreshet (hvis da refresh hadde fungert)), når en vil ha de etter navn.

Køordning hadde heller ikke vært å forrakte,, er lei av å sitte å trykke på 64, 64, 64, 64, 64, 64, omat å omat.

"Connection timeout" er også en tilleggsfunksjon som fungerer ganske dårlig. Jeg trenger en "intermission" av og til, men jeg vil GJERNE velge når jeg skal ha det. Dette passer seg veldig dårlig når en løper rundt ett hjørne og møter på en apc,,, eller når en tror d passer seg å omskjære en uvitende sniper.

Endret av [^..^]Christian
Skrevet
Jeg syns de kan få ordna en sånn Auto-Join funksjon så man slipper å spamme refresh knappen i et kjør for å finne en ledig server..

6201246[/snapback]

Det finnes jo.

Autoconnect eller noe slikt, husker ikke akkurat helt i farten. Riktignok ikke intigrert i spillet.

Skrevet
alt EA trenger er å lage en enkel uninstall så er alle problemer ordnet :)

6199948[/snapback]

EA har gjort en dårlig jobb med og følge opp battlefield2. enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...