Gå til innhold

Problemer med DHT i Azureus

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får opp denne beskjeden på oppgavelinjen i Azureus. Har åpnet den riktige porten på samme måte som jeg åpner til dc++, men får ikke dette til å fungere. Noen som vet? Det hjelper ikke å skru av brannmur.

post-41752-1148820637_thumb.jpg

Endret av King-Nothing
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, og den er OK. Men jeg gikk inn på Azureus sine sider, og det står det at den porten jeg bruker 6881 er "blacklisted". Så nå har jeg prøvd med en av portene som de anbefaler, men det står fortsatt det samme... :hmm:

Har åpnet begge ja...

Endret av King-Nothing
Skrevet

Tror eg hadde samme problemet... men funker nå med 6882.

Men er jo litt rart at den testet ok... Kan være en program feil... Eg vet ikke...

Skrevet

skal egentlig ikke få "nat ok" og "dht stoppet av brannmur" samtidig. spesielt når Azureus bare bruker en port.

hender jeg får sånne feilmeldinger jeg og, pleier å løse seg etter en restart av programmet.

Skrevet (endret)

lukk azureus.

restart modemet og den trådløse routeren, og etter at du har gjort det velger du "reparer" i nettverkstilkoblingen på pc'n.

husk at dht bare er den desentraliserte databasen, og har lite å si så lenge du er tilkoblet trackeren.

ps:

viktigste er uansett at du får "NAT OK"

Endret av O.J
  • 6 måneder senere...
Skrevet
Får opp denne beskjeden på oppgavelinjen i Azureus. Har åpnet den riktige porten på samme måte som jeg åpner til dc++, men får ikke dette til å fungere. Noen som vet? Det hjelper ikke å skru av brannmur.

post-41752-1148820637_thumb.jpg

6194623[/snapback]

Jeg har samme problemet.

lukk azureus.

restart modemet og den trådløse routeren, og etter at du har gjort det velger du "reparer" i nettverkstilkoblingen på pc'n.

husk at dht bare er den desentraliserte databasen, og har lite å si så lenge du er tilkoblet trackeren.

ps:

viktigste er uansett at du får "NAT OK"

6195274[/snapback]

Jeg prøvde og gjøre dette.

Fremdeles samme feil.

Hva er DHT da?

Jeg har NAT OK, og det laster ned helt greit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...