qwang Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Noen som vet hvor mye SE har betalt for at de skal bruke SE-telefoner i Da Vinci koden (filmen)...? Såg filmen i kveld, og jeg syns jeg ikke så annet enn SE-telefoner...
Anette_ Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men hvis du leter etter bekreftelse på at de har en avtale så har de nok det: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...zone=pm&mcid=39
qwang Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Skrevet 27. mai 2006 (endret) Je, en avtale rekner jeg med de hadde. Var ganske sikker jeg hadde lest det på Amobil sine sider også, å neimen hadde jeg rett http://www.amobil.no/nyheter/markedsutvikl...nci-koden/25657 Endret 27. mai 2006 av qwang
Dimanche Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Har sett den jeg og, men ble overrasket. Jammen var det ikke en fyr på bussen som hadde den splitter nye w850i. Han hadde den i hvitt og surfet på bibloteket etter "pope", for de som har sett filmen. Dette er produktplasering til de grader. Men synes det var litt kult.
Symbian_Pro Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hehe, Nokia har gjort det samme. Man kan se både N92 og 6280 i Mission Impossible 3.
Zeph Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Huff, blir så forbanna på sånn reklame i filmar, det ødelegg veldig mykje.
Dimanche Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Huff, blir så forbanna på sånn reklame i filmar, det ødelegg veldig mykje. 6194571[/snapback] Ikke nødvendigvis. i DaVinci-koden gjorde det egentlig ingen forskjell. De hadde jo allikevel brukt en eller annen mobil. Men på generelt grunnlag er jeg i grunnen enig. Reklame er ikke noe vi har for lite av.
Shruggie Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 (endret) Problemet oppstår bare når det blir "uvirkelig". For eksempel når personer som i filmen er blakke går rundt med de dyreste mobilene du får tak i. Noe som jeg irriterer meg over, derimot, er når de lar kameraet hvile på telefonen flere sekunder lenger enn det som er nødvendig, og samtidig klager på kommentarsporet over at de hele tiden måtte kutte i filmen for å få ned lengden... Tenk Matrix. Edit: gjelder ikke bare telefoner, men all produktplassering... Endret 28. mai 2006 av tofagerl
Bytex Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 (endret) Haha, produktplassering i filmer har eksistert i flere tiår, så å bli forbanna for det NÅ er litt seint. Hvorfor tror du så mange i filmer bruker Mac? Eller Motorola-telefoner? Selvsagt fordi Apple og Motorola betaler fett for å få produktene sine inn i en storfilm. Til og med spillbransjen har fått med seg dette. I Splinter Cell: Chaos Theory spammes jo Wrigley's Airwaves logo ørten ganger gjennom spillet. Det bare penger, penger, og penger det står på. Hvem ville IKKE ha ray-bans etter å ha sett Men in Black? Endret 28. mai 2006 av Bitex
qwang Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Har sett den jeg og, men ble overrasket. Jammen var det ikke en fyr på bussen som hadde den splitter nye w850i. Han hadde den i hvitt og surfet på bibloteket etter "pope", for de som har sett filmen. Dette er produktplasering til de grader. Men synes det var litt kult. 6193500[/snapback] Jeg trodde det var w900i, men det kan vel godt stemme med w850i..
Dimanche Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg trodde det var w900i, men det kan vel godt stemme med w850i.. 6205024[/snapback] Det kunne forsåvidt ha vært det, men jeg er rimelig sikker på at det var w850i. Så nemlig den orange dingsen i midten under walkman-logoen og at den hadde de merkelige piltastene. Så det var nok w850i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå