Gå til innhold

Film: Hitman the movie - veldig kortfilm


Anbefalte innlegg

Hitman the movie er en film som jeg har laget.

Det handler rett og slett om en som skal drepe en annen person, og den personen har da en livvakt.

 

Filmen varer i ca 4 min, og er veldig kort. Men etter tilbakemld som jeg har fått likte de den.

 

Bruk linken her Hitman the movie

 

eller Hjemmesiden min for link

 

Hva synes dere?

 

edit: må kanskje nevne at dette er noe vi bare tok på sparket. Tok med kamera, fant ett par skuespillere og filmet. ;) ikke noe avansert.

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jesus. De animerte kulene var forferdelig! Det var god musikksmak i filmen, men.

 

Veldig morsomt at dere tilsynelatende inkorporerte totalt fremmede folk i filmen. Skuespillet var skandaløst og historien likeså, men dette er bare for moro skyld, skjønner jeg. For seeren er ikke dette like moro.

 

Det er vel grei øving, men fjortisfaktoren er egentlig altfor høy i denne filmen. Og han leiemorderen suKKs. Ikke var han flintskalla heller :p

 

Moral: En grei øving og moro for dere gutta å se tilbake på, men for den nøytrale seer blir vel dette en kraftig overdose med brennende skrift og dataanimerte, ekle kuler.

 

Men stå på! Med manus osv kan dere nå litt lenger ;)

Lenke til kommentar

ja. bor ute på sommarøy med drøyt 200 innbyggere (halvparten er over 50) så er ikke mye å velge mellom.

 

har heller ikke noen form for kunnskap om 3d da jeg lagde de kulene.

Jeg skal starte på ett manus nå snart, eller i starten av sommerferien av en film jeg har planlagt litt i hodet.

 

Men takk for kritikk (konstruktiv i tilllegg)

Lenke til kommentar

takk for kritikken. Er litt nybegynner, men begynner på media og kommunikasjon på videregående til høsten, så da får jeg sikkert lært litt.

 

cun: Til effektene brukte jeg cool3d (demo). Til selve redigeringen brukte jeg pinnacle 9 plus. (eller så var det windows movie maker (husker ikke)).

har flere videoer på nett. Står ett par på hjemmesiden min (siggen) ellers kan dere trykke "more from this provider" på google video. Noen er fortsatt under verifisering, men de kommer nok snart opp.

Lenke til kommentar

Synes det var litt festlig jeg, utrolig dårlig.. men festlig.

Det er vel ikke en seriøs film?

Men uansett, dere er unge.. 2 av dere hvertfall.

Det hadde vært mye kulere action scener vis dere hadde lagt til lydeffekter. slå lyder og skyte lyder spesielt. Den type effekter har alt og si for og få en action scene til å virke.

 

Dårlig skuespill også forresten, heller ikke no mening. Men det var så dårlig at det ble bra, på en måte :hmm:

 

Hva var forresten vitsen med den "hoppe ned fra terrasen" greia. Utrolig lite vits, kunne gått rundt :thumbdown:

 

En annen ting og klage på er talen og musikken!

For det første var det alt for lavt talenivå (men det er sikkert derfor du teksta), og hvorfor snakker dere engelsk? Egentlig synes jeg norsk tale i filmer er bare teit, men vis man skal snakke engelsk i en film burde man virkelig kunne språket godt nok først. Man hører jo med en gang at dere ikke egentlige er engelske.

Og musikken dere hadde brukt synes jeg ble litt for teit, Prodigy sanger er helt oppbrukt spør du meg. Det er sanger man hører i altfor mange action filmer fra før av. Ble litt skuffa når jeg så dere hadde brukt det.

 

Likte den matrix "stop motion" greia.

Men er enig i det at den er nok mer morsom for dere en for oss, seere.

Endret av Rino_
Lenke til kommentar

dette er ikke en seriøs film. Det er det kjipe med amatør-filmer, de seriøse blir kjedelig å se på.

 

derfor lagde vi en "teit" film. Det skal liksom ikke være noe seriøst i det.

 

det var lydeffekter, men var kanskje litt for lav. Skru opp volumet, og du hører de.

 

edit: takk for kritikk everybody.

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar

smaken er som baken... delt.

 

jeg synes det er verre å se en seriøs film feile, enn å se en tulle film faktisk være tullete.

 

skjønner hva dere mener, så er ikke noe prob med det, bare at vi har forskjellige meninger.

 

hvis noen gidder, kan de se hva de synes om mine andre filmer. Står på hjemmesiden min (se sig)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...