Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får det, men utgangseffekten på forsterkeren er bare på 12w og høyttalerene er på 0,25w hver.

Jeg ønsker at kaffekoppen min var full av varm, nytrakta kaffe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ønsket oppfylt, men kaffen er så varm at du brenner deg på fingrene og mister all den gloheite kaffen i fanget.

Jeg ønsker meg en teddybjørn.

Skrevet (endret)
Du får ønsket oppfylt, men kaffen er så varm at du brenner deg på fingrene og mister all den gloheite kaffen i fanget.

Jeg ønsker meg en teddybjørn.

6254329[/snapback]

Du får en teddybkørn, en ekte levende en, og den eter deg.

Jeg ønsker at skolen ble sprengt med C4 ladninger :devil: mens jeg var i et tilfluktsrom.

Endret av joakim-killer
Skrevet

Javel? Du får c4 men den er lagt med bevegelses sensorer utenfor dørene så du kan ikke gå ut igjen og du har ikke mat eller drikke.

Jeg ønsker meg en rosa udødelig pnda!

Skrevet

Du får en rosa udødelig panda, men vet du hva? Denne tror jeg du viste kom til å komme, den er ute etter å drepe deg, for så å dø selv :(

Jeg vil ha ps3!

Skrevet (endret)

Du fikk en ps3, men den var vraka i posten..

Dessuten har du ikke spill til den.

Jeg vil at ringbrynja mi snart skal bli ferdig!!

Endret av Mads-b
Skrevet (endret)
Du får en rosa udødelig panda, men vet du hva? Denne tror jeg du viste kom til å komme, den er ute etter å drepe deg, for så å dø selv :(

Jeg vil ha ps3!

6254488[/snapback]

du får 3 PS1 i stede da selgeren mener 3 ps1 er like bra som 1 ps3

jeg vil finne de gamle SNES spillene mine

Endret av gunfreak19
Skrevet

Du fant dem, på den lokale søppelfyllinga, vasne og ute av drift - permanent..

Jeg vil fremdeles at brynja mi skal bli ferdig, + at den skal passe og at den ikke skal falle fra hverandre.

Skrevet (endret)

Jeg vil fremdeles at brynja mi skal bli ferdig, + at den skal passe og at den ikke skal falle fra hverandre.

6254551[/snapback]

du får brynja di, den passer og alt er bra, når du er ute og prøver den faller du inn i et sorthull og havner på slaget ved haistings og det viser seg at moderne brynje ikke kan måle seg med oldshcool brynje, og du får kjørt gjennom med et syd

jeg vil ha en munnlader

Endret av gunfreak19
Skrevet

6254551[/snapback]

du får brynja di, den passer og alt er bra, når du er ute og prøver den faller du inn i et sorthull og havner på slaget ved haistings og det viser seg at moderne brynje ikke kan måle seg med oldshcool brynje, og du får kjørt gjennom med et syd

jeg vil ha en munnlader

6254572[/snapback]

Du får en munnlader men den sprenger i munnen din pga IRA mener du er nasjonalist.

Jeg vil ha en ompa-lompa.

Skrevet

Oppfylt, men ompa-lompaen synger deg til vanvidd med grusomt repetetive sanger om feite gutter og sjokolade.

Ønsker meg en grom flodhest.

Skrevet
Du får den men den er for tjukk, som eieren... :ermm:

Jeg skulle ønske jeg ikke fikk matte skriftlig OG muntlig... :dontgetit:

6254892[/snapback]

Du får ikke det. Du får naturbruk istedet, skriftlig OG muntlig, selv om du går allmenn!

Skrevet

6254892[/snapback]

Du får ikke det. Du får naturbruk istedet, skriftlig OG muntlig, selv om du går allmenn!

6254905[/snapback]

Ønske?!

Eller skal jeg ønske for deg :p.

Da ønsker jeg Bill Gates penger... :whistle:

Skrevet

6254892[/snapback]

6254905[/snapback]

Ønske?!

Eller skal jeg ønske for deg :p.

Da ønsker jeg Bill Gates penger... :whistle:

6254948[/snapback]

oops. Vil ha en tête a tête med Alyson Michalka

Skrevet

Du får en tête a tête med Alyson Michalka men hun er en demon, og siden det er 666 i dag så putter hun en 19 tonns lastebil oppi din anus :)

Vil ha mere sjokolade.. med bensin på :)

Skrevet

Du får halsdrops, men de ligner på eplet i repsils-reklamen med alle taggene, som da skraper opp alle innvollene dine helt til du dør av en betennelse i tåneglen.

Jeg vil ha klistremerker i ræva

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...