Lightningwolf Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Er wow like bra som så mange sier? Jeg er kjempe usikker på om jeg skal kjøpe wow eller vente på AoC. Og en ting til. Rekker jeg å komme i lvl 60 før burning crusade?
-Shaq- Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 WoW er et veldig bra spill, men det spørs om du rekker du, det kommer ann på hvor mye du spiller.
Hjelmn Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 JA, kjøp wow ikke vent på AoC, og JA du klarer på bli lvl 60 før burning crusade kommer og JA, wow er like bra som så mange sier.
Killerquo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Tja, det spørs helt hva du forventer deg. Har du drevet med hardcore RP på NWN, så ikke forvent dette her. Har du forventet alle muligheter à la Elderscrolls? Ikke forvent det. Men om du har forventet et MMORPG med masse muligheter, med raser og klasser med bestemte oppgaver ut fra hva du speccer? Ja! Det er bra, du får masse venner, kanskje til og med RL? Og for guds skyld, les litt om klasser og raser så du ikke angrer. Ønsker du rollespilling, mye diskusjon om lore og historie o.l. Join en RP-server, forhør deg her på forumet hvilken du burde/ikke burde velge.
Tåkefyrste Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Er wow like bra som så mange sier? Jeg er kjempe usikker på om jeg skal kjøpe wow eller vente på AoC. Og en ting til. Rekker jeg å komme i lvl 60 før burning crusade? 6176775[/snapback] nei, wow er så ufattelig dårlig at 6 millioner verden rundt kaster bort dag og natt på å spille det Endret 25. mai 2006 av apollox
Lakus Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Eneste grunnen jeg kan se til at folk spiller det er at det er en del av det utrolig over-hypede Warcraft universet. Kan jo knapt kalle det er rollespill, med all den stats fokuseringen og det handler bare om og være stor, størst og sterkest. Dette spillet er ikke noe annet enn en større og mere overhypet versjon an Diablo med dårlig gjennomført 3d grafikk. Eneste som jeg kan se som en grunn til hvorfor folk spiller det er at de har lyst til og være med på det 6 mill andre gjør. Akkuratt som iPod, iPod er ingen bra mp3 spiller, lydkvaliteten holder ikke! Det er min mening, andre trenger ikke være enige, men la meg ha mine meninger. Jeg sier: Vent på AoC Endret 25. mai 2006 av Lakus
anon12234 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 har du aldri spilt mmorpg seriøst før kommer du til å bli totalt hekta på wow fra første sekund. er du en erfaren mmo gamer kommer du til å bli hekta, men du kommer til å se svakhetene. men uansett hvor hardcore du er fra før er wow et mmo som fortjener minst karakter 5. alt i alt et godt sammensatt mmo spill.
Killerquo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 har du aldri spilt mmorpg seriøst før kommer du til å bli totalt hekta på wow fra første sekund. er du en erfaren mmo gamer kommer du til å bli hekta, men du kommer til å se svakhetene. men uansett hvor hardcore du er fra før er wow et mmo som fortjener minst karakter 5. alt i alt et godt sammensatt mmo spill. 6176992[/snapback] Indeed. Et bra MMORPG, men ikke et bra RPG.
wewwen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Indeed. Et bra MMORPG, men ikke et bra RPG. 6177310[/snapback] Syns det blir kjedelig jeg hverfall, questene blir sånn: "drep noen bjørner og se om du får noe av dem, hvis du får noe skal du ha 6 sånne." Quest complete.
Ferchie Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 WOW funker det, men vær forsiktig! Det kan fort ta opp mye av tiden din! På meg gikk det så langt at jeg nettop freeza accounten min i frykt av å sitte inne å spille det i hele sommer!
pgrundet Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 har du aldri spilt mmorpg seriøst før kommer du til å bli totalt hekta på wow fra første sekund. er du en erfaren mmo gamer kommer du til å bli hekta, men du kommer til å se svakhetene. men uansett hvor hardcore du er fra før er wow et mmo som fortjener minst karakter 5. alt i alt et godt sammensatt mmo spill. 6176992[/snapback] Jeg hadde aldri spilt et MMORPG/MMO før, og det første jeg fikk var WoW.. ble helt hekta... hehe...
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) har du aldri spilt mmorpg seriøst før kommer du til å bli totalt hekta på wow fra første sekund. er du en erfaren mmo gamer kommer du til å bli hekta, men du kommer til å se svakhetene. men uansett hvor hardcore du er fra før er wow et mmo som fortjener minst karakter 5. alt i alt et godt sammensatt mmo spill. 6176992[/snapback] Jeg hadde aldri spilt et MMORPG/MMO før, og det første jeg fikk var WoW.. ble helt hekta... hehe... 6178445[/snapback] Hehe jeg tror jeg også ble det etter en dag spilling hos en venn nå vil jeg kjøpe det. EDIT: Lightningwolf skrev dette... Endret 25. mai 2006 av Slettet+56132
Krims Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Er wow like bra som så mange sier? 6176775[/snapback] Nei. Endret 25. mai 2006 av Krims
Carl M Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 WOW er enkelt, morro, du blir lett avhengig og det tar opp masse tid.
Theoneask Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Visst du skal kjøpe deg wow spel som ein casual gamer. Ikkje la wow ta over livet. Det er kjekkast og spele akkuart når du sjølv vil, og gjer akkura det man vil. Og det er greit med wow. Trenger ikkje spele utrulig masse for å ha det kjekt. Greit nok at man får ikkje det beste utstyret uten å spele x-antal timer i strekk, men man kan ha det kjekt uten det. Helsing ein som speler wow og har det kjekt:) Wow er eit bra spel. Eg har blitt lei i lengden. Berre pass på og ikkje la det gå utover andre ting.
nahojdat Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ærlig talt så synes jeg det er ganske hypet, kjøpte det selv i håp om RPG men det er det stor mangel på i spillet. Om du liker repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon, repetisjon etc.. så kjøper du WOW.. Selv skulle jeg ønske det kunne kommet nytt WOW, med samme deilige STORE verdenen der det faktisk er en mainquest og litt historie og demoer iblant for å holde interessen oppe.
Mats1988 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Er wow like bra som så mange sier? Jeg er kjempe usikker på om jeg skal kjøpe wow eller vente på AoC. Og en ting til. Rekker jeg å komme i lvl 60 før burning crusade? 6176775[/snapback] Offtopic: Hva er AoC?
nahojdat Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Er wow like bra som så mange sier? Jeg er kjempe usikker på om jeg skal kjøpe wow eller vente på AoC. Og en ting til. Rekker jeg å komme i lvl 60 før burning crusade? 6176775[/snapback] Offtopic: Hva er AoC? 6179062[/snapback] Age of Conan
akristina92 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) AoC = Age of Conan. Google it, my friend. EDIT: Eller så kan du klikke på linken som nahojdat skrev. Endret 25. mai 2006 av Flaringo
Mats1988 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 AoC = Age of Conan. Google it, my friend. EDIT: Eller så kan du klikke på linken som nahojdat skrev. 6179093[/snapback] Kunne ha vært mye på google når jeg søkte på "AoC", bare se her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå