Gå til innhold

hva synes dere om det nye patchen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trening min gode venn. Trene, dele erfaringer, lære av andre, tenke taktisk og prøve å tenke som fienden.

Men som sakt:

Profesionelle er forutsigbare, men verden er full av livsfarlige noobs   :D

6170679[/snapback]

Uforutsigbare vell? :hmm:

6170769[/snapback]

Neinei.. Profesionelle VET man ikke springer frem og bare plaffer rundt.. De lusker seg rundt der de helst ikke skal bli sett, og da vet man sånn cirka hvor.

Noobs springer hvor man ALDRI forventer at en levende sjel skulle komme ^^

EDIT: Vi vant faktisk en klankamp slikt engang..

Vi bare stormet som faen rett frem ^^

De var ikke OBS på den for å si det slikt ^^

Endret av Steina
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Men for litt mere seriøs spilling så skuffer EA så mye at jeg har helt ombestemt meg for å ikke kjøpe Battlefield 2142 eller noe EA gir ut innen Battlefield kategorien EVER AGAIN.

6170569[/snapback]

Slikt synes jeg er helt teit å si :thumbdown:

Når det spillet kommer og kanskje blir en suksess, da er jeg bombesikker på at du kommer krypende inn i varmen igjen :thumbup:

Endret av Gunder1
Skrevet

Jeg synes det virker som aktive klanspillere merker mer til feil/ bugs og negative forandringer. Dere diskuterer dere i mellom, og lærer hva som er feil av hverandre.

Selv spiller jeg for det meste alene, utenfor squad. Synes det blir vanskelig å samarbeide via korte meldinger i chatten, og tankeoverføringen min funker ikke rett og slett. Synes den måten å spille på er skikkelig morsom, for jeg finner på alt mulig rart som er uforutsigbart. Dette ble kalt å være noob litt lenger opp i tråden. Ok, men jeg havner ofte i teten på 64p/maps på den måten.

Har ikke fått testet patchen mer enn litt i går kveld, men har egentlig ikke lagt merke til noen bugs. Kun de forandringene vi allerede var obs på.

Forandring fryder!

Skrevet

Jeg likte den nye patchen (så er vel jeg også en av disse noobene som bare løper rundt der du minst venter det :p ) Men ett lite bugs var litt irriterende. I menyen med serverene, så hopper serverene fram og tilbake. Hvis jeg trykker på f.eks itavisen sin, så har visst den "oppdatert" seg og hoppet en annen plass på lista, så jeg treffer aldri serveren. Og fant ikke noen servere når jeg søkte på battlefield.no. + litt andre "små" problemer. (ping på 384829 f.eks osv...) andre som har noe av det samme problemet?

Skrevet (endret)

Eyh Steina, hold kjeft om den fordømte klan spillinga di... Og er temmelig lei av nedrakking av oss casual spillere, som har et liv

Endret av Northern
Skrevet
"Get a life" er faen meg eit tragisk argument. No offence. :)

6170957[/snapback]

Meg du siktet til? Hehe, mente ikke på den måten da! Jeg tenkte mer på den måten at vi ikke sitter å griner over hvordan klan spillinga er ødelagt...

Skrevet
"Get a life" er faen meg eit tragisk argument. No offence. :)

6170957[/snapback]

Meg du siktet til? Hehe, mente ikke på den måten da! Jeg tenkte mer på den måten at vi ikke sitter å griner over hvordan klan spillinga er ødelagt...

6170993[/snapback]

Nei.

Generelt til alle som berre slenger "skaff deg eit liv".. Ikkje sikte mot deg.

;)

Skrevet
Liker den nye patchen jeg.  :blush:

Masse masing på Commander om bil-drop  :w00t:

Ser også at knivmerket har fått redusert kravene, og at p90 har blitt MYE bedre.  :thumbup:

EDIT:  IT-avisen har patchen liggende på gamer siden sin.

6170318[/snapback]

ja, hvordan er p90 nå?

Unlock time nermer seg, å spiller en del anti....står mellom p90, eller spec ops unlocks(der jeg ikke har unlocka noe)

Hmm, en del bra ting og en del mindre bra ting...akkurat som med alle andre patcher som har vært...kommer nokk snart en liten patch.

Kunne man plukke opp miner med engin før?(med wrenchen da)

Det jeg synes var ekstremt dårlig, var den så kaldte co-op funksjonen....ja, den funker, men hallo, bare 16maps....det er jo ikke noe artig da. tenker på lokalt game nå, de burde komme med waypoint for 64maps'a oxo.

Skrevet

rart, alle sier jo at p90 skal ha blitt mye bedre da...haha..

men jeg er med i klan, jeg tenker ikke på meg selv osm mer pro forde..jeg har spilt i 4 måneder og er snart master sergeant :D

spiller fordi jeg synes det er gøy, men for at det skal være gøy MÅ EA slutte å ødelegge spillet med diverse patcher som bare gjør dritt!

denne patchen har ekstremt mange bugs men jeg har hørt at EA allerede snart skal spille ut en hot fix...så alt av bugs forsvinner...

værtfall, bf2 er fett...men det er ofte lurte å storme frem som er "noob"!

man er pro hvis man går der de minst forventer det og ikke noob :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...