Gå til innhold

hva synes dere om det nye patchen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

whine whine whine whine whine

 

Høres ut som klagekoner hele gjengen her jo!

 

Har hatt noen småproblemer selv, cdt og connection failed og det rusket helt i begynnelsen med ingame browseren, men det funker jo fett ellers.

 

Hvis det er så *** ille finn dere et annet spill eller les en bok!

 

:w00t:

Lenke til kommentar
whine whine whine whine whine

 

Høres ut som klagekoner hele gjengen her jo!

 

Har hatt noen småproblemer selv, cdt og connection failed og det rusket helt i begynnelsen med ingame browseren, men det funker jo fett ellers.

 

Hvis det er så *** ille finn dere et annet spill eller les en bok!

 

:w00t:

6213309[/snapback]

 

Vel vi whiner vel ikkje uten grunn sånn sett ;) Men det er vel ikkje til å stikke under ein stol at BF2 patchene er noe makkverk til tider. Syn at spillet er så inni svarte morro :p

Lenke til kommentar

Om man ser bort fra et par irritasjonsmomenter som CTD og konstant connection problems synes jeg patchen fungerer flott.

 

Langt mer lagspill innad i squader nå som squadhoppingen er borte, krever nok enda litt mer tilvenningstid før jeg blir helt komfortabel med denne endringen. Vehicle drop er greit for en stakkars sjel som løper i ødemarka. Om man presterer å bli drept av dalende biler tyder det på at man ligger for mye i ro.

Lenke til kommentar
Om man ser bort fra et par irritasjonsmomenter som CTD og konstant connection problems synes jeg patchen fungerer flott.

 

Langt mer lagspill innad i squader nå som squadhoppingen er borte, krever nok enda litt mer tilvenningstid før jeg blir helt komfortabel med denne endringen. Vehicle drop er greit for en stakkars sjel som løper i ødemarka. Om man presterer å bli drept av dalende biler tyder det på at man ligger for mye i ro.

6214775[/snapback]

Ligge i ro? Flyr rundt på karkand, senest i dag, commander finner ut at han skal være litt grei, sender meg en bil som jeg ikke ser og boom jeg får den i hodet.

Lenke til kommentar
Om man ser bort fra et par irritasjonsmomenter som CTD og konstant connection problems synes jeg patchen fungerer flott.

 

Langt mer lagspill innad i squader nå som squadhoppingen er borte, krever nok enda litt mer tilvenningstid før jeg blir helt komfortabel med denne endringen. Vehicle drop er greit for en stakkars sjel som løper i ødemarka. Om man presterer å bli drept av dalende biler tyder det på at man ligger for mye i ro.

6214775[/snapback]

Ligge i ro? Flyr rundt på karkand, senest i dag, commander finner ut at han skal være litt grei, sender meg en bil som jeg ikke ser og boom jeg får den i hodet.

6214819[/snapback]

Meh.. Samme kan skje med supply crates og :roll:

 

Ser ærlig talt ikke problemet med bildropp. Så lenge en ny ting blir innført vil noen finne en måte å misbruke det på. For å få slutt på whininga burde DICE redusert våpenarsenalet til kniv, og til nød en pistol med tre skudd. Da hadde sikkert ingen whinet, mest fordi ingen hadde orket å spille det.

Lenke til kommentar
Det er faktisk vi, eller spesielt årvåkne klanmedlemmer som tester patchen, og gir tilbakemelding om de siste feil. En takk skal dere klanmedlemmer altså ha, for å gjøre spillet bedre og bedre :)

6171374[/snapback]

 

Javel, men fikser de bugsene som blir introdusert i patchene da? Jeg tenker ikke på bugs ingame, men alle problemene med patching, installering og andre ting som burde vært unødvendig, men som har hjemsøkt hver eneste patch fra DiCE/EA.

 

Nei, jeg holder med han som sa at EA/DICE ikke får mer penger før de kan slippe et ordentlig produkt. Det er mye som er bra i BF2, men man får inntrykk av at utviklerne rett og slett er for late til å fikse alle disse problemene som hundrevis av brukere river seg i håret pga. :thumbdown:

 

edit: eks. Malas melding om patch failed. Er ikke dette en feil som har vært der siden de første patchene? Hvorfor har de ikke fikset det? Burde ikke slikt vært fikset før de slipper en eneste ny patch?

 

Har aldri hørt om spillserier fra andre enn EA med liknende problemer som dette. Utviklerne i DICE er tydeligvis dyktige på fps-spill, men elendige på rammeverket rundt spillet.

Endret av apollo3
Lenke til kommentar
Om man ser bort fra et par irritasjonsmomenter som CTD og konstant connection problems synes jeg patchen fungerer flott.

 

Langt mer lagspill innad i squader nå som squadhoppingen er borte, krever nok enda litt mer tilvenningstid før jeg blir helt komfortabel med denne endringen. Vehicle drop er greit for en stakkars sjel som løper i ødemarka. Om man presterer å bli drept av dalende biler tyder det på at man ligger for mye i ro.

6214775[/snapback]

Ligge i ro? Flyr rundt på karkand, senest i dag, commander finner ut at han skal være litt grei, sender meg en bil som jeg ikke ser og boom jeg får den i hodet.

6214819[/snapback]

 

 

"Vehicle drop at your location" samt stor blinkende Icon på radaren samt skyggen og onscreen markøren burde vel være varsel nok? at du tilfeldigvis blir truffet av en bil som blir droppa synes jeg ikke er noe grunn for kritikk... Ingen som har klaget på tilfeldige død av supply crate drop til nå som jeg har sett/hørt...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...