Anonym5656 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Har testa ut litt Enter The Matrix pga sjukdom\kjedsomhet(etter jeg ikke har spilt PC spill på hundre år), men står litt fast på starten. "GOT IT!" heter kapittelet og jeg kommer inn i et postkontor(tror jeg) og det er bare et stort rom. Det er også en åpen heis og i heisen prøver jeg og trykke(action, F) på alle knapper, men det reagerer ikke. noen som har peiling?
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 du må finne en pakke\brev før du går inn i den heisen. det skal ligge i en av postboksene
Xecuter Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Enter The Matrix fungerte aldri hos meg og hos noen av mine venner. Spillet er fult av bugs. Stoppet en plass, som jeg ikke husker nå. Derfor kjøpte jeg det til Xbox
-sparks- Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det stedet du snakker om er etter biljakten ut av garasjen(hvor tvillingene følger etter deg). der stoppet ivertfall jeg.
Xecuter Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det stedet du snakker om er etter biljakten ut av garasjen(hvor tvillingene følger etter deg). der stoppet ivertfall jeg. 6169165[/snapback] Stemmer det. Selv om jeg ikke kom dit engang . En kompis av meg kom til der man skal slåss mot Trinity, tror det er etter biljakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå