Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterende når folk trykker på knappen som "tilkaller" heisen og så bestemmer seg for å gå trappene sånn at de som tar heisen må ta noen ekstra stopp! (opplevde det for 40 sekunder siden, enda sur :p )

Skrevet (endret)

Ungdommer som stiller seg i store klynger ved ut-/inngangspartiene på kjøpesenteret. Og ikke flytter seg en millimeter selv om de ser at folk har problemer med å få passert.

Endret av Smirnoff
Skrevet
Ungdommer som stiller seg i store klynger ved ut-/inngangspartiene på kjøpesenteret. Og ikke flytter seg en millimeter selv om de ser at folk har problemer med å få passert.

VRÆL!! Du sier ikke det???

Jeg jobber på Amfi her i byen. Det er enkelte som henger der hver dag. De er rundt 15-17 år. Går fram og tilbake å hører på musikk. Går de ikke skole? Og et enda viktigere tema: hvor er foreldrene? :roll:

Skrevet

Jeg jobber på Amfi her i byen. Det er enkelte som henger der hver dag. De er rundt 15-17 år. Går fram og tilbake å hører på musikk. Går de ikke skole? Og et enda viktigere tema: hvor er foreldrene? :roll:

Du skulle sett det fløt over av emo-henge-fjortiser i Drammen sentrum ehr om dagen når hengehjørnet var sperret av pga bygningsarbeid.. Det kom som julaften på kjerringa for dem, ingen visste hvor de skulle stå:)

Skrevet

Kjeft'a..Jeg kjenner de xD

Men jeg tror ikke de har noe liv egentlig xD

Skrevet

Da kan du si til den der lille tingen av ei gutte-jente at hun bør få seg et liv ;)

Hun er der like lenge som jeg er på jobb. Så jævlig morsomt er det ikke å henge på senteret altså :roll:

Skrevet

Jeg kødda bare med at jeg kjenner de da xD Men er god kompis med en som plutselig ble en av de :O

Haha, den lille gutte-jente tingen xD hahaha

Skrevet

Nooooooooooooooooo!

Fant nettopp ut jeg har kjøpt feil etikkbok, og en flervalgsprøve jeg må bestå er på mandag.. og jeg har ikke penger til å kjøpe ny.

FAEN I HELVETE!

Skrevet
Jeg kødda bare med at jeg kjenner de da xD Men er god kompis med en som plutselig ble en av de :O

Haha, den lille gutte-jente tingen xD hahaha

vet nå aldri :p

Skrevet

Regning fra forsikringsselskapet.... Kjørt motorsykkel fra jeg var 16-20, bil fra jeg var 18 til nå. Snart vært på veiene i 6 år, likevel står det nederst på regningen Ungdomstillegg: 1000kr.

Faen ta.

Skrevet

Hadde skrevet ferdig søknad og alt og nå finner jeg ikke jævelen igjen!!!

Skal levere den imorgen og nå er alt borte for... ARGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Nå må jeg skrive alt det pisse på nytt og klokken er 23:41 for faen!!!!!

SATAN!!!!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...