Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en god en: Folk som starter generelle tråder (med spesifikke og tråder ang. seg selv er det forståelig) og føler at annethvert innlegg i den tråden skal være fra dem. Det er enda verre med de som lager en tråd, og hobbymodererer den med personlige meninger.

Endret av SteffyBoy
Videoannonse
Annonse
Skrevet
...hobbymodererer den med personlige meninger.

7024526[/snapback]

Og det er noe nytt. Alle moderatorer tar bare personlige avgjørelser så og si.

Skrevet
Aisutora: Ingenting som å spre litt glede her i verden, eller hva? :love:

7024512[/snapback]

Om ikke jeg det sprer glede så vet ikke jeg. Jeg kunne jo spredt det gode budskap ved å brenne brosjyrene i peisen, men har funnet ut at da sprer det seg i luften og det ender opp med at vi alle puster det inn. Prøver å unngå det. :devil:

Skrevet

Jeg irriterer meg nok en gang over tyske gladgutter med CS:S-servere som synes spilleopplevelsen blir mye bedre med halvannen gigabyte custom-lyder og drit som MÅ lastes ned før spilling. "Nå har vi det moro, dere! Haha, du fikk sånn headshot-lyd! Jævlig bra! Wøhøh!"

Skrevet
Jeg irriterer meg nok en gang over tyske gladgutter med CS:S-servere som synes spilleopplevelsen blir mye bedre med halvannen gigabyte custom-lyder og drit som MÅ lastes ned før spilling. "Nå har vi det moro, dere! Haha, du fikk sånn headshot-lyd! Jævlig bra! Wøhøh!"

7024949[/snapback]

Vi kjenner de. :D

Skrevet
Hva med folk som alltid må si noe negativt om andre, eller andres handlinger??

7024529[/snapback]

Hadde verden bare vært uten de... :whistle:

7025776[/snapback]

Da hadde det sikkert blitt kjedelig..

Skrevet

irriterer meg over folk som må skrive alt mulig feil (de kan sikkert ikke noe for det)

+ at jeg hater alle de "den store (insert name here) tråden" trådene. (må da være mulig og ha såpas fantasi at man skriver noe "litt" annet, som "tråden m det som skjer på diskusjon.no" istedenfor "den støre diskusjon.no tråden"

Skrevet
Hva med folk som alltid må si noe negativt om andre, eller andres handlinger??

7024529[/snapback]

Hadde verden bare vært uten de... :whistle:

7025776[/snapback]

Da hadde det sikkert blitt kjedelig..

7025917[/snapback]

Det hadde vært perfekt da :D

Skrevet
Det irriterer meg grenseløst når dyna er skeiv inni trekket. GAaah!

7029880[/snapback]

Ja , så har man masse "tynt" dynetrekk over noen steder så det blir kaldt o.s.v :dontgetit:

7032893[/snapback]

Jeg føler med dere :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...