Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror nok du har rett i mye der ja. Liker bedre NRK tekst-tv der man får korte sammendrag uten noe mer tull og ball. Virker litt mer seriøst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo ikke merkelig. Det er bare jævlig irriterende. Har bestilt nye piggdekk forresten.

HELVETE det er ikke 71 grader nord i dag. Det eneste programmet/serien jeg faktisk følger med fast på TV.

Skrevet (endret)

Folk som banner. Det er så ufattelig tragisk. Gjør dere selv en tjeneste og bli oppfattet som mer moden, og kutt ut tåpelig ordbruk som hører pre-pubertetsalder til.

(Ja, dette er «ting som irriterer grenseløst».)

Endret av Ishq
Skrevet

Banning er det beste vi har i språket vårt.

Hvorfor mener du det?

Banning er bra, fordi det er en god måte å utrykke sinne på(få ut agressjon). Missbruking derimot er ikke særlig modent.

• Liker 4
Skrevet

Folk som ikke kan tegnsetting. Det er så ufattelig tragisk. Gjør dere selv en tjeneste og bli oppfattet som mindre retardert, og kutt ut tåpelig norsk som hører barneskolen til.

;)

Skrevet

Fordi det er morsomt å banne. Folk som bare banner for å forsterke de ellers svake utsagnene sine, derimot.

For å oppklare det hele litt: Jeg er nordlending.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fordi det er morsomt å banne. Folk som bare banner for å forsterke de ellers svake utsagnene sine, derimot.

For å oppklare det hele litt: Jeg er nordlending.

Denne forklarer alt. Gammel, men fortsatt god som gull.

Endret av Mr. A
  • Liker 2
Skrevet

Så når du moser tåa i et eller annet hard, hva sier du da ? Tipper på at du også banner.

;)

Siden du besitter overnaturlige leseevner kan du gjerne dele med oss andre hvor du leste noe annet?

Skrevet

Folk som banner. Det er så ufattelig tragisk. Gjør dere selv en tjeneste og bli oppfattet som mer moden, og kutt ut tåpelig ordbruk som hører pre-pubertetsalder til.

(Ja, dette er «ting som irriterer grenseløst».)

Ja, er helt enig. Derfor har jeg opprettet en Anti-Swearing community på realmet mitt på WoW og forteller trade chat om at man ikke skal banne osv, og det har hittill hatt ganske god effekt.

Skrevet

Det at man ikke skal banne er bare tull som stammer fra gammel kristen overtro. Hvorfor skal jeg føle skam over å si et ord som "helvete"? Noe som bare er de kristnes egen oppfinnelse som en motsetning nettopp for å få deg kristen. Banning generelt stammer bare fra kristen blasfemisvada. Siden jeg er voksen, tenkende og ikke tror på det tullet skader det ikke meg å bruke all verdens tradisjonell bannskap. Det hjelper meg derimot med å få uttrykt misnøye. Synd (oi, også et religiøst ord) at vi ikke har noen bedre sekulære kraftutrykk.

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...