Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer at det ikke går noen bra filmer i kveld, blir vel bare spillig i kveld da...

Ser folk på filmer på TV idag (altså i denne tiden vi lever i)? :wee: .

Får håpe du spiller noe bra da!

Ble sittende å se på little man på viasat 4, for en genial film :!:

Jeg også, fy faen å morro film! :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk til den j*vla h*reungen som tok veska mi i går. Nå har jeg ingen penger, ingen telefon og ingen kort. MØKK

MØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKKMØKK

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Møkkafolk. :nei:

Enn å stjele vesker på en lørdag.

Skrevet

Møkkafolk. :nei:

Enn å stjele vesker på en lørdag.

Jaja, jeg vet det er min egen skyld. Men til mitt forsvar var jeg borte i 5 min. For de jeg satt med skulle jo passe på. Uansett forstår jeg ikke folk som stjeler, jeg har aldri tatt noe i hele mitt liv. Hvor er samvittigheten til folk?

Skrevet

regn, regn, regn.

gjett hvor jeg bor da :tease:

og at bussrutene på nettet aldrig stemmer !.

ville no trod at det var der de var riktig !

REGNREGNREGN = Bergen

Ville trodd at bussene var i tide = Tide buss = Bergen.

Du bor i Bergen.

Skrevet

En ting som irriterer meg, og alltid har irritert meg, er personer fra Finland. Jeg har et medfødt hat mot "finner". Det blir dessuten ikke noe bedre av at de påstår at de er med i Skandinavia. Fuck det!!!

Håper Nokia går konkurs, da vil økonomien i Finland gå i dass så det holder. Jeg vil dem bare vondt!!

• Liker 1
Skrevet

Vi har bybanen da, den er badass :cool:

Knirkende stygt farget, som jeg må ta fra skolen hver dag... yay. :!:

Går ut ifra at du sitter på innsiden, så da legger du vel ikke merke til fargen :p

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Den stygge musikk-oppgaven vi har fått :wallbash:

Den heter "Mitt instrument" og du skal enten synge en sang, spille en hel sang på et instrument eller danse en dans...

Synge kan jeg ikke, danse kan jeg ikke, og jeg kan ikke spille et eneste instrument..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...