Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Plussemafian?

Begynner å plusse dårlige innlegg, og svare for å få enda flere pluss, og så baller det på seg.

Ødelegger poenget med andre ord. Idioti.

Ja fy faen, hater pluss funskjonen :/

Skrevet

Dunskjegg.

Plussen var legit. Dunskjegg er noe av det verste som finnes på denne planeten. Jeg vil tilogmed strekke meg så langt som å si at det er verre enn kristne feminister.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Blir så irritert av de som joiner facebook grupper som de her: "OMG, this girl killed herself after her dad postet this on her wall"

Skjer med alle de gruppene, og hvorfor i helvete gidder folk å bli joine de gruppene?

Endret av Ownbeef
  • Liker 1
Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Militante feminister er hakket verre enn både dunskjegg og kristne feminister. Ottar, burn in hell.

Dette er verre enn det igjen:

post-178774-1284322773,8393_thumb.jpg

Skrevet

Dunskjegg.

Plussen var legit. Dunskjegg er noe av det verste som finnes på denne planeten. Jeg vil tilogmed strekke meg så langt som å si at det er verre enn kristne feminister.

Eneste forskjellen er at man kan barbere vekk dunskjegg :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
Ja fy faen. Og de prøver ikke en gang å skjule at de skal robbe deg. Det står nederst, ikke med liten skrift en gang, at for eksempel: 30,- per mottatte melding, max 50 meldinger i måneden.

Det er påbudt...

Blir så irritert av de som joiner facebook grupper som de her: "OMG, this girl killed herself after her dad postet this on her wall"

Skjer med alle de gruppene, og hvorfor i helvete gidder folk å bli joine de gruppene?

Hvorfor gidder folk facebook..?

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Skrevet

Ord deling er rimelig irriterende må jeg si! Kjenner det klør en plass i hjernebarken hver gang jeg ser ord delings feil.

Ironisk?

Tror kanskje på en måte liksom kanskje på en måte at det var meningen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det var derfor jeg skrev "Ironisk?". Mente det som "Ironisk skrevet?"

Jeg ler hver gang jeg ser det der. :D

Sorry, but you trolled nobody!

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ord deling er rimelig irriterende må jeg si! Kjenner det klør en plass i hjernebarken hver gang jeg ser ord delings feil.

Ironisk?

danger.jpg

Endret av Bunnskrap
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...