Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
OnePiece er jo slaskeplagg til tusen. ser bare dumt ut når folk bruker det

Fixed

Care, så lenge ingen ser deg. Mener du kanskje jenter bør bruke sminke, selv når ingen skal se dem?

OT:

"Likestillingen" i Norge irriterer meg.

Endret av Karlson
Videoannonse
Annonse
Skrevet
OnePiece på gutter irriterer meg :)

Hehe, jeg scrollet bare ned til frontlommene først og tenkte at den hettegenseren så da helt ok ut. Så scrollet jeg videre og ... :sick:

Skrevet

faen jeg blir så irritert på ei på ett annet forum som krittiserer meg forde hun mener 3000 kr er for mye å bruke på nøvendig utstyr på en valp som jeg skal få. hun mener heller at tantebarna jeg ikke kjenner en gang skulle fått større gave en 350kr....å HUN skal bli mor? barnet kommer til å bli så materalistisk hvis hun fortsetter med den innstillingen der....

Skrevet
OnePiece er jo slaskeplagg til tusen. ser bare dumt ut når folk bruker det

Fixed

OT:

"Likestillingen" i Norge irriterer meg.

Jeg vet, det der har da absolutt ingenting med likestilling å gjøre i det hele tatt.

Skrevet
Brent tunge. Varm sjokolade kan være djevelens verk til tider.

Enig! Ødelegger smaksløkene resten av dagen.

Drakk bare et par slurker, og likevel. Nå må jeg legge tungen på hyllen for dagen. Søren.

Skrevet

Så gikk jeg ut for å kjøre hjemover. Det har snødd som faen her, og det var selvsagt ikke brøytet den veien jeg skulle. Prøvde meg på en annen veg som går gjennom skauen, der var det brøyta og fint og flott, men jøss - plutselig stopper brøytinga. Nice. Jeg måtte snu midt i vegen, og kjøre tilbake. Driiiit. Elleville dager.

Skrevet
Ordet ''mere'' viss det i det hele tatt er et ord..

Det er mere snø i dag.

Kan du hente mere ved.

Jeg blir gal, si mer!!

Hvis det irriterer deg, har du virkelig lite å klage over...

Skrevet

Hvis det irriterer deg, har du virkelig lite å klage over...

det er vel værre ting og, men hørte det flere ganger i dag og det har satt seg litt på hjernen at jeg missliker det :p

Skrevet

Gutter (jenter og forsåvidt) som bruker OnePiece, ute blant folk. Sikkert grei nok å gå hjemme med på en søndag, men å gå rundt i byen med det... Jeg så en gutt med lyseblå OnePiece her om dagen, jeg var sikker på at det var noe sånn Teletubbie-kostyme først.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...