Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Lr2aQT
Skrevet
Faen i helvette så frustrert jeg blir over folk som mener jeg har 'emo' musikksmak. Hører på punk, rock, metal og progressiv rock/metal.

Jeg får høre det samme jeg og... Irriterende.

Skrevet

Jeg irriterer meg grenseløst over folk som er hysteriske og skal overdramatisere hver eneste minste bagatell... Tjaaa, skal jeg lese igjennom hele denne tråden? Nææh, I think not :p hoho tjo hei!

Skrevet
Kraftwerk og Røyksopp er morsomme greier det, men er jeg alene om å ønske å ligge i koma i 5-10 år?

Jo, bare tilbake i tid.

1+.

Skrevet
Faen i helvette så frustrert jeg blir over folk som mener jeg har 'emo' musikksmak. Hører på punk, rock, metal og progressiv rock/metal.

Synes det hørtes litt emo ut jeg. :)

Skrevet

Blir så jævli irritert over meg selv.

Presterte å kjøpe skibriller i trysil for 500 kr. Viste seg at det var veldig hardt å se konturer i bakkene med de.

what to do?:(

Skrevet
at jeg tror det er fredag i dag :wallbash:

Jaha, tror du det enda eller har du gitt opp?

hehe, blei feil formulert, jeg innbilder meg at det er fredag, Nå sitter jeg med fredags følesen og tror jeg kommer til å sitte å game langt på natt. Men egentlig så kommer jeg til å legge meg kl 22.30.

Gjest Slettet-Lr2aQT
Skrevet

Men så er du 15 og da :)

Skrevet

høhø

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...