Gå til innhold

Så mørkt CSS er blitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Ati x800pro med siste drivere fra april, både til skjermkort og kontrolpanel. Så mørkt er spillet blitt:

image23mx.jpg

Det har ikke alltid vært slik, men når jeg har installert spillet igjen så vet jeg ikke hva som er annerledes fra nå og sist gang. CSS har hvertfall blitt oppdatert, jeg har installert siste Ati drivere. PowerStrip går heller ikke ann å bruke (til CSS hvertfall).

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei du du kan jo bruke denne commandoen den gir lys eller mørke!

mat_monitorgamma 1.6-2.6

jeg bruker stille den inn etter mapsa:),dd2 er jo lyst så kan ikke ha så lav der som på train or cbble :) gl

Endret av HuXLo
Skrevet

Ingenting hjelper :/

Noen servere kan jeg gå rundt med lommelykt på, men da røper jeg meg selv, og de som skyter på meg i rom hvor det er nesten totalt mørkt kan se meg ganske tydelig mens jeg bare nesten skyter helt vilt.

Får vel bare legge CSS på hylla ser det ut til.

Skrevet

kansje Ati har et sånn fargejustrings shit da ? jeg har nivida og jeg kan stille på fargen der. du finner sikkert noe gl! men med mat_monitorgamma 1.6 skulle det blitt sykt lyst!

Skrevet
Ikke bare bruke slideren på bilde ditt til å gjøre det lysere da  :shrug:

6167296[/snapback]

Vil bare si du er dum Veritas_. Som ikke ser at den alt er skrudd på max light.

Skrevet
du kan skru opp lyset på skjermkortdriver under fargeinnstillger skrur du opp gammaen.

6186310[/snapback]

I Kontrol Panel driveren til Ati? Prøvd det også, begge deler. Det virka faktisk før i CSS, muligens før spillet ble oppdatert sist, men ikke noe nå lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...