Gå til innhold

Den Store paintball tråden.

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen som har en dykkertank (fylletank) som selges? Eller om du veit om noen som selger? er interesert i å kjøpe en brukt, da ny blir litt i det dyreste laget. evt. hvor jeg kan spørre?

Endret av Erav
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hva spiller folk mest på? Skikkelig bane eller woodsball?

Skrevet (endret)

Var å spilte i dag.

2 omganger woodsball, 3 omganger capture the flag og 1 team deathmatch.

Den største "skaden" jeg fikk var (flaut nok) en gren som skjærte meg i siden :p

Endret av NothinDoin™
Skrevet

Hva spiller folk mest på? Skikkelig bane eller woodsball?

Jeg spiller bare speedball for tiden. Bgynnte med woodsball for noen år siden, men etter 1. gang jeg spillte speedball, har det bare vært det :)

• 2 uker senere...
Skrevet

husk posten norge liker å la folk vente.

Jeg venter på no klær og nytt kontrollerkort og div snacks ifra usa selv. Men pga busta kne, får jeg uansett ikke spilt om dagen, så kanskje like greit det ikke har kommet enda.

Skrevet

Posten er sykt glad i la folk vente. DHL brukte 2 dager på å få en pakke fra Tyskland til Oslo, og så brukte posten 10 dager på å få den til Trondheim :thumbdown:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei. Har en Tippmann A5, med et Battlestikkx løp, low profile hopper og en liten rail med et dot sight. Noen forslag til hva jeg kan kjøpe til markøren for å få den til å ligne på et spesielt våpen? Ikke helt nøyaktig, men ca. Vil helst slippe å kjøpe nytt løp. Så blir vel kolbe og eventuelt frontgrip? :)

Skrevet

Har tenkt det samme selv. Sinnsykt kult, men da må jeg eventuelt bestille et M4 magasin fra nett. Men jaja, ikke særlig brems det egentlig.

Et problem jeg har med markøren, eller er vel "rettere" sagt med løpet. Er et Hammerhead Battle Stikxx, betalte 1090 kroner for det. Viss jeg ikke stiller trykket ned en del, går kulene alle mulige veier. Når jeg har trykket relativt lavt går kulene temmelig nøyaktig, men da dupper dem ganske fort og man må sikte høyt over fra lenger distanser. Føler ikke jeg hadde problemet før jeg bytta løp fra originalt. Prøvde i dag oppimot stock A5, og følte nesten den skjøt bedre. Det suger jo litt med et så dyrt løp..? :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...