Gå til innhold

Når kommer 1.11 patchen?


Anbefalte innlegg

Helt enig med KO-, hvorfor skal en som har vært 3 ganger i UBRS og ett par ganger i DM bare ha litt dårligere stats enn en som bruker 16-28 timer i uken på å raide?

 

Rank 10 gear vill også bli latterlig bra neste patch.

Endret av Slåmeg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt enig med KO-, hvorfor skal en som har vært 3 ganger i UBRS og ett par ganger i DM bare ha litt dårligere stats enn en som bruker 16-28 timer i uken på å raide?

 

Rank 10 gear vill også bli latterlig bra neste patch.

6159988[/snapback]

 

 

helt ening folk som velger og raide mange mange timer i uka fortjener seffølgelig og få epic isteden for de som kjører Ubrs , Strart osv

Lenke til kommentar
Helt enig med KO-, hvorfor skal en som har vært 3 ganger i UBRS og ett par ganger i DM bare ha litt dårligere stats enn en som bruker 16-28 timer i uken på å raide?

 

Rank 10 gear vill også bli latterlig bra neste patch.

 

Når det komemr til warriors så syntes jeg det er fint som det er. Über tanks må skaffe seg utsyr gjennom BWL/MC osv. Mens svært godt dmg gear kan man skaffe seg uten å kjøre BWL og lignende raids. Men om man tenker på at tanking er en warriors primæroppgave så syntes jeg dette er ganske ålreit!

 

Vil man bli best som tank bør man kjøre BWL o.l, mens en dmg dealing warrior ikke trenger å raide i den grad for å gjøre "bra nok" skade i både pvp og pve dmg deal.

 

Ikke alle kan være MT elelr MT2, og da er det greit at dem warriors som faller utenfor fremdeles kan gjøre det svært svært bra som dmg dealers uten å måtte stresse livet av seg med raiding.

 

"Working as intended" vil nå jeg si :thumbup:

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Jeg håper man kan bytte server får "fee" på patch 1.11

6166704[/snapback]

 

Det har vært null indikasjon om at dette kommer i 1.11.

 

Tror nok du må vente til slutten av sommeren for det.

6167090[/snapback]

 

Jeg sa ikke at Blizzard hadde sagt at det kom på denne patchen, men jeg håper at den kommer, og jeg håper at den kommer fort.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar

Noen sier at det er rettferdig at de som bruker 20-30-40 timer i uka på raiding skal ha epix, men de som kun kjører strat/scholo/ubrs ikke "fortjener" det... Men hva hvis de som kjører disse 5 og 10manns-instancene bruker like mye om ikke MERE tid enn det mc/bwl/aq-raiderne gjør? da synes jeg jammen at de også fortjener litt betalt for tiden de bruker der.

Men for å utdype dette litt mere:

 

Problem:

Veldig mange bruker MYE tid med wow-spilling, veldig mane av dem har veldig lyst å dra til mc og deretter bwl og aq40. Men de får ikke dratt dit, hvorfor? jo fordi de ikke får tak i en raidgruppe som trenger folk, og får kanskje ikke satt igang en selv av ulike grunner (det er vanskelig å ordne).

 

Løsning:

Lage flere 5 og 10 manns instancer som er STEIN-HARDE!, ha samme loot-system som i ZG, med noen epix på loottablen til bossa, og mye blått utstyr. Ha disse instancene på 3-dagers reset-time slik at de ikke blir uver-farmable. Dette gjør det mulig for små "kompis-guild", og andre små grupperinger å ha det litt ekstra morro, samtidig at de føler at de er med på noe litt kulere enn bare dm, strat, scholo osv.

 

i allefall dette jeg mener da:=)

Lenke til kommentar
Løsning:

Lage flere 5 og 10 manns instancer som er STEIN-HARDE!, ha samme loot-system som i ZG, med noen epix på loottablen til bossa, og mye blått utstyr. Ha disse instancene på 3-dagers reset-time slik at de ikke blir uver-farmable. Dette gjør det mulig for små "kompis-guild", og andre små grupperinger å ha det litt ekstra morro, samtidig at de føler at de er med på noe litt kulere enn bare dm, strat, scholo osv.

6192859[/snapback]

 

Hellfire Citadel. Der er løsninga di. De klarer bare å lage så og så mange instancer ad gangen.

Lenke til kommentar

Avi0n, Problemet er bare det at en veldig vanskelig 5manns instance vil kreve minimalt av personlige ferdigheter, istedenfor vil den kreve maksimalt av epic utstyr. Du vil ikke kunne gjøre en 5manns instance som dropper epic utstyr om du selv "bare" har blått eller grønt utstyr.

Blizzard kunne jo ha laget en instance slik du beskriver, men de kommer ganske enkelt ikke til å gjøre det.

Prinsippet er nemlig at egne ferdigheter eller "skills" kommer en ikke noe langt med, en skal helst bruke svært mange timer hver dag forran spillet for å kunne bli noe sterkere gjennom å skaffe bedre utstyr. Born to loose, play to win :)

 

Jeg skulle gjerne ha sett flere 5 manns instancer, ikke nødvendigvis som var spesielt vanskelige eller som hadde spesielt bra utstyr, bare en helt ny plass å spille sammen med kompisene hadde vært veldig gøyt. Det er ikke så veldig spennendes lenger å gjøre de samme gamle instancene lenger, raidere er vel forlengst lei av raidinstancene og.

WoW er kanskje det eneste dataspillet jeg ikke er blitt noe spesielt god i etter å ha spilt det en lang stund, enda jeg satte alle skillpointene i gaming når jeg ble født, dette har naturligvis ingenting å gjøre med at mine våpen skader halvparten av det andre sine våpen gjør samtidig som jeg tåler omlag halvparten av det dem tåler. Jeg er bare så sabla dårlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...