Gå til innhold

www.kino1.no <-- Er det mulig å være så dyrt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ved første øyenkast tenkte jeg dette var premiere dato eller no, men etter å ha skiftet dag til Søndag, var prisen nøyaktig den samme. Med andre ord, ikke premiere pris.

6138143[/snapback]

Minner deg på at det heter premierehelger, dvs premiereprisen hele helgen.

 

Enig i at det er dyrt, altfor dyrt. Det er jo uansett kinoene og filmdistributører som taper på det siden studenter/unge mennesker idag tyr gjerne til nedlasting.

Lenke til kommentar

Er det blitt prmierehelger nå? Hvor dumt blir ikke det... jeg kan godta at dem har 1(en) premiere dag, hvor dem som er spesielt intereserte får se filmen 1dag før resten av oss dødelige.

 

En "premierehelg" hvor dem sender den samme kinofilmen flere ganger til dagen samtidig synkront i forskjellige saler er for meg latterlig... en skam og dårlig unskyldning til å tjene noen ekstra slanter. En premiere skal kun vare EN dag imo...

Endret av clown
Lenke til kommentar
Jeg kan egentlig forsåvidt skjønne hvorfor de tar mer for billettene nå enn før.

 

Ok, for det første: 15kr anno 1985 er ikke 15kr anno 2006. For det andre så koster filmen sinnsyk mye mer nå å produsere enn tidligere og skuespillere kosten en smal formue!

6138296[/snapback]

 

Men med disse trendene vil faktisk skuespillerne få mindre betalt, fordi mindre og mindre mennesker betaler for å se filmenene deres.

 

clown: Var det Sal2 du satte deg opp til? Isåfall er det luksussalen, som er dyrere enn de andre salene.

6138303[/snapback]

 

Luksussalen har fine seter, men bilde er for lite til at jeg vil betale det som det koster der. Sal 5 er nok den beste.

Lenke til kommentar
Jeg kan egentlig forsåvidt skjønne hvorfor de tar mer for billettene nå enn før.

 

Ok, for det første: 15kr anno 1985 er ikke 15kr anno 2006. For det andre så koster filmen sinnsyk mye mer nå å produsere enn tidligere og skuespillere kosten en smal formue!

6138296[/snapback]

 

Folk tjener ikke 6-7 ganger mer i dag enn i 1985...

Lenke til kommentar
Du bør heller ta turen til sandnes, my bedre kino der en stavanger

6138423[/snapback]

 

Å betaler den samme pris for i tillegg kjøre 1mil lenger? :/ Tvilsomt...

Er enig at den er bedre, men den drives jo av den samme overprisa kjeden.

Lenke til kommentar
Jeg kan egentlig forsåvidt skjønne hvorfor de tar mer for billettene nå enn før.

 

Ok, for det første: 15kr anno 1985 er ikke 15kr anno 2006. For det andre så koster filmen sinnsyk mye mer nå å produsere enn tidligere og skuespillere kosten en smal formue!

6138296[/snapback]

 

Folk tjener ikke 6-7 ganger mer i dag enn i 1985...

6138328[/snapback]

 

Nei, det gjør dem helt sikkert ikke. Hvem har sagt det?

Lenke til kommentar
Jeg kan egentlig forsåvidt skjønne hvorfor de tar mer for billettene nå enn før.

 

Ok, for det første: 15kr anno 1985 er ikke 15kr anno 2006. For det andre så koster filmen sinnsyk mye mer nå å produsere enn tidligere og skuespillere kosten en smal formue!

6138296[/snapback]

 

Men med disse trendene vil faktisk skuespillerne få mindre betalt, fordi mindre og mindre mennesker betaler for å se filmenene deres.

 

clown: Var det Sal2 du satte deg opp til? Isåfall er det luksussalen, som er dyrere enn de andre salene.

6138303[/snapback]

 

Luksussalen har fine seter, men bilde er for lite til at jeg vil betale det som det koster der. Sal 5 er nok den beste.

6138317[/snapback]

 

 

luksussalen koster normalt 130kr, så en premiere i luksussalen ville vel kostet rundt 150kr..

Lenke til kommentar

Er enig at det er altfor dyrt.. En sitter jo der og ser på reklame i 15 minutter også!.. De siste gangene jeg har vært på kino har filmen blitt halveis ødelagt av lav lyd, tekniske feil, etc (glemte å bytte rull), og fulle trønderske drittunger som ler og kommenterer høylytt på absolutt alt.

Hjemme er det kosli, øl i kjøleskapet, pausefunksjon, temperert (enten er det for kaldt eller for varmt i kinon), og ingen fulle idioter (untatt meg da, men jeg er bare sjarmerende)...

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...