BareGjest Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hei .. Jeg hopplever for tiden et veldig rart problem med BF2 (som nevnt i topicen) - mus og tastatur fungerer ikke ingame?!?!? Altså - i menyen ser alt ut til å fungere helt fint, men med en gang et map er loadet så er det eneste som fungerer ctrl-F4?? Får verken feedback på mus eller tastatur? Noen som har opplevd det samme?
PsychoDevil98 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 oppdatere driverne til mus og tastatur er vel en begynnelse hvis du ikke har gjort det. Prøv å reinstallere spillet for å se om det virker PD
fytech Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Merkelig rart det derre. Men hvorfor kaller de ikke spillet Battlebug 2 ?
osmoen Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Liten bug det der, ja. Bare gå inn i kontroll-innstillingene, der vil du antakeligvis se tomme felt. "Reset to default" så fungerer det igjen Har hendt meg én gang.
Steina Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Men hvorfor kaller de ikke spillet Battlebug 2 ? 6136349[/snapback] Hehe, godt sakt. It's like a game made of bugs. <-- Er det bare Engelsk-kunnskapene mine som suger, eller har den en dobbelmoral? <-- Er det bare Norsk-kunnskapene mine som suger, eller heter det dobbelmoral? <-- Er det bare jeg som er trøtt, eller er jeg stokk dum?
Celusion Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 dette er sjukt offtopic, men zevs. du har DRIT digg bilde
Steina Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 dette er sjukt offtopic, men GamEzoR. hvor gammel er du?
El Matador Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Har fått høre det i ett par ganger nå, alle gangene OT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå