Gå til innhold

Får abonnement på tråder uten at jeg har godkjent


Anbefalte innlegg

Vel, som topic sier, jeg får e-post varsling på tråder jeg ikke har bedt om dette på. Jeg har også testet om man kan være uheldig å trykke på knappen som gir deg mulighet for e-post varsel, og her kommer det opp en sjerm som sier at jeg må bekrefte at jeg vil ha e-post osv. Så det jeg vil fram til er at av og til (2-3 tråder kanskje?, husker ikke helt) får jeg en e-post i fra forumet om noen har svart i en tråd. Dette er litt iriterende, og ikke minst litt rart siden ingen andre enn meg selv har brukt kontoen min.

 

Finnes det en løsning på problemet? Og har andre opplevd dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svarte du på det innlegget med "Hurtigsvar"? Jeg skulle hurtigsvare her om dagen, men la merke til at hurtisvarboksen hadde problemer og at det var huket av for alternativer man ikke så hva de hjalp for. Og at hele boksen hadde gått til venstre.

 

EDIT: Glem det jeg sa der, hurtigsvarboksen er fucka opp i IE som jeg brukte akkurat den dagen.

 

Men du har vel ikke huket av det feltet du kan se på bildet under?

epostinnst.JPG

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Hm. Kan faktisk hende at det var hurtigsvar jeg brukte. Da er det også mulig at jeg har kommet borti uten å være klar over det. Jeg har seriøst ikke lagt merke til at det er en "Motta epost-varsel ved nye innlegg" knapp i hurtigsvar som ikke trenger bekreftelse. :blush:

 

På det bildet dær, så har jeg samme instillingene som deg, bortsett fra at jeg skal ha en kopi av innlegget.

 

Nå tror jeg faktisk problemet er løst.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...