JaevL Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Runda Main Questen og glemte at jeg var vampire mens jeg runda den så nå er jeg Vampire for ever Kan ikke få Polus til å gjøre meg "ikke Vampire" fordi jeg kommer meg ikke inn i noen Oblivion Gates Litt kjipt men men (Dette var en advarsel til andre)!
Smeltelim Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hva er det man må gjøre i oblivion som man ikke kan gjøre utenfor for at man skal bli vanlig igjen da? tror nok det finnes en mulighet til det selvom main quest er ferdig
Isbilen Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det er vel bloodgrass man må ha tak i, men det får man tak i andre steder?
Smeltelim Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det er vel bloodgrass man må ha tak i, men det får man tak i andre steder? 6132054[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Er ganske sikker på at bloodgrass vokser der hvor de forskjellige obliviongates var før de ble stengt
Novocaine Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det selges bloodgrass i alchemy-sjappen i Skingrad.
JaevL Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Sant det Zlimy huska ikke det jaja da går det vel greit da =D
Nedward Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 eventuelt kjøpe wizards tower. Det skulle vistnok være mange "Oblivion native" ingrendienser dær.
cptCory Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Selger bloodgrass i market district også Hos "The main ingredient"
JaevL Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Selger bloodgrass i market district også Hos "The main ingredient" 6136488[/snapback] lettere å stikke dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå