Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er forskjellen mellom N80 standard og IE  :hmm:

7706935[/snapback]

Kun endel programvare til mobilen. Dette kan du imidlertid laste ned selv til din vanlige N80 eller oppgradere N80st til N80ie. Bla litt bakover i denne tråden, så finner du MASSE om dette emnet.

7707401[/snapback]

 

 

Nå har jeg blad frem og tilbake uten å finne ut hvordan man oppgraderer

ifra N80ST til N80IE, bare masse prat frem og tilbake jo. Leste noe om Phoenix

men mer fant jeg ikke.

 

Noe som kunne tatt seg 2 sek å forklare? :love:

Lenke til kommentar
Nå har jeg blad frem og tilbake uten å finne ut hvordan man oppgraderer

ifra N80ST til N80IE, bare masse prat frem og tilbake jo. Leste noe om Phoenix

men mer fant jeg ikke.

 

Noe som kunne tatt seg 2 sek å forklare?  :love:

7707625[/snapback]

Du kan evt levere den inn på service verksted. Det er foreløpig ikke kommet en offisiell upgrade fra Nokia sin siden, kun uoffisielle med 3 parts program vare. Det du gjør er i prinsippet å endre produktkoden til mobilen, slik at Nokia sitt Software Updater program tror at mobilen er en IE utgave. Da vil den tillate å laste ned ny firmware for N80ie. Det står en god del linker i denne tråden, eller du kan skjekke i bloggen min..

Lenke til kommentar

Heisann!!

 

Har et liiiite problem, men irriterende nok!

 

Jeg tok backup av tlf minnet på minnekortet her for noen mnd siden, men det funket dårlig...gikk ikke å innstallere på nytt etter det. Men nå, HVER eneste j**** gang jeg starter tlf, så kommer det opp at den prøver å innstallere, og at det ikke går!

 

Noen som vet hvordan jeg fixer dette?? Finner ingen fil på minnekorte jeg skal slette heller...har ikke lyst til å formatere minnekortet, men blir vel det jeg må gjøre :(

Lenke til kommentar
Hvor lastet du ned dette? Var det mye tull og gjøre for å få det til å virke? Tok det lang tid?

7726369[/snapback]

Litt lenger opp i tråden.

(Bahamut @ 12/01-2007 : 20:26)

Nå har jeg blad frem og tilbake uten å finne ut hvordan man oppgraderer

ifra N80ST til N80IE, bare masse prat frem og tilbake jo. Leste noe om Phoenix

men mer fant jeg ikke.

 

Noe som kunne tatt seg 2 sek å forklare? 

 

 

 

 

 

Du kan evt levere den inn på service verksted. Det er foreløpig ikke kommet en offisiell upgrade fra Nokia sin siden, kun uoffisielle med 3 parts program vare. Det du gjør er i prinsippet å endre produktkoden til mobilen, slik at Nokia sitt Software Updater program tror at mobilen er en IE utgave. Da vil den tillate å laste ned ny firmware for N80ie. Det står en god del linker i denne tråden, eller du kan skjekke i bloggen min..

Endret av deleder
Lenke til kommentar
...Det du gjør er i prinsippet å endre produktkoden til mobilen, slik at Nokia sitt Software Updater program tror at mobilen er en IE utgave. Da vil den tillate å laste ned ny firmware for N80ie...

7708196[/snapback]

 

Funker dette nå altså??

 

Hvis så, kan noen gi meg en guide til NSS? :)

Lenke til kommentar
Det funker, men er mye styr. Dessuten fjerner det garantien din. Hvis du kan unnvære telefonen i 2 dager, så anbefaler jeg deg å levere den inn.

7727127[/snapback]

 

Mye styr? Trodde dette ville være den enkleste måten å oppdatere til IE på...? Er ihvertfall den måten jeg har ventet på skal fungere, for Phoenix metoden er ihvertfall mye styr :p

 

Noen som vet hvilken produktkode som skal brukes på IE?

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å endre produktkoden flere ganger, men det virket ikke og til slutt endte jeg opp med å miste Norsk som telefonspråk. Tror jeg holder meg til serviceverksted, jeg...

7728154[/snapback]

 

Hvilken kode brukte du? Denne? :

 

0541439 SCANDINAVIA Pearl Black Internet Edition

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å endre produktkoden flere ganger, men det virket ikke og til slutt endte jeg opp med å miste Norsk som telefonspråk. Tror jeg holder meg til serviceverksted, jeg...

7728154[/snapback]

 

Hvilken kode brukte du? Denne? :

 

0541439 SCANDINAVIA Pearl Black Internet Edition

7729804[/snapback]

Du trenger ikke noen kode, Phoenix fiksa biffen fint av seg selv her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...