Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Noen som har link til Phoenix? :love:

7768900[/snapback]

 

 

Skal du bruke det til å flashe N80 til N80ie?? Viss det er tilfellet er det ikkje nødvendig med Phoenix.. Ettersom Nokia har lagt ut programvaren til N80ie via NSU no, så kan du enkelt og greit skifte produktkoden (mister vel garantien), så bruker du NSU og etter fullført prosess, så har du N80ie :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikkje peiling, har berre fulgt med eit par dager og brukt den produktkoden til Skandinavisk, som eg såg her på forumet eit par dager, så sjekka eg ut nyaste fw på denne her etter det så var det rett fram for den som er villig til å endre produktkoden :) trur ikkje den har vore der så alt for lenge.. fann først ut av det i går kveld

 

edit: Okei Andreas-J :) hehe

Endret av scoom
Lenke til kommentar
Jeg bruker og ha øynene igjen når jeg skal sove,og da plager ikke det lille blinkende lyset meg noe spesielt...  :D

7773253[/snapback]

 

 

Wow, jeg gjør nettopp det samme :D ren tilfelighet kanskje? :hmm:

 

Jaja, har fått nyttet batteriet på mobilen min, som jeg sa tidligere hadde jeg

problem med at batteriet varte kun i 6-10 timer uten stor aktivitet på den

men nå har jeg fått meg et nytt å det virker dom levetiden nå er 4-5 dager

med moderat bruk!

 

Meget fornøyd med mobilen sålangt :)

Lenke til kommentar
Noen som har link til Phoenix? :love:

7768900[/snapback]

 

 

Skal du bruke det til å flashe N80 til N80ie?? Viss det er tilfellet er det ikkje nødvendig med Phoenix.. Ettersom Nokia har lagt ut programvaren til N80ie via NSU no, så kan du enkelt og greit skifte produktkoden (mister vel garantien), så bruker du NSU og etter fullført prosess, så har du N80ie :)

7769383[/snapback]

 

Det har vært folk som har hatt problemer med å skifte produktkode knirkefritt, og med døde telefoner som resultat. T.o.m. gjennom NSU har døde telefoner for noen blitt resultatet. Så, ikke en helt risikrofri måte å gjøre det på ;)

 

Nå sier ikke jeg at Phoenix er risikofritt, men hvis man holder tunga rett i munnen - og vet hva man holder på med - er Phoenix etter min mening en sikrere metode. Med Phoenix har man jo også muligheten for å få igang en død telefon, noe man ikke har med NSU. Men, skal man være på den sikre siden, er et serviceverksted den beste metoden :cool: ...og hvis man likevel har lyst til å prøve dette selv, er det jo bare å stikke innom et serviceverksted hvis noe skulle gå galt :roll:

Lenke til kommentar

Finnes det vikelig ikke noe program som kan spille av .mp4 filer på en N80?

Testet igår podcasting for første gang, og prøvde å se noen filmtrailere. Det gikk, som dere skjønner, ikke så bra :nei:

Synes det er rart at linkene podcast programmet finner frem til, ikke fører til podcasts som faktisk kan vises på telefonen man har...

Er løsningen da og konvertere filene på en pc, for så å overføre til mobilen? Isåfall er jo hele vitsen borte, da man istedet kan se det man ønsker rett gjennom pc'n :D

Lenke til kommentar

hellu folkens!

 

Ikke noen som vet om et program der en kan manipulere det blå blinkende lyset? Kansje få det til å blinke i en spesiel takt eller noe?

 

 

Tenkte å oppdatere soft waren på tlfn. Noen som kan hjelpe meg med det? Hvilken software er det nyeste til tlfn? Tenkte å oppdatere til ie edit. Kan dere gi meg linker til hvilken prog jeg skal bruke, oppdateringene å kansje forklare meg hvordan jeg gjør det? :)

 

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Tenkte å oppdatere soft waren på tlfn. Noen som kan hjelpe meg med det? Hvilken software er det nyeste til tlfn? Tenkte å oppdatere til ie edit.  Kan dere gi meg linker til hvilken prog jeg skal bruke, oppdateringene å kansje forklare meg hvordan jeg gjør det? :)

7786883[/snapback]

Svarene på alt dette finner du i denne tråden. Let litt tilbake i tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...