Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig. Har tenkt å ta meg en tur ned på serviceverksted idag, og få N80IE FW i samme slengen :)

7670024[/snapback]

 

 

var innom serviceverksted i dag, og dei sa dei hadde aldri høyrt om denne oppdateringa, og kor eg hadde fått tak i denne informasjonen. Merkelig synst no eg, var det ikkje nokon av dykk her på forumet som hadde fått mail frå kundeservice til nokia om at det berre var å besøke serviceverksted, så skulle dei oppdatere denne?? Beste serviceverksted i Norge - yeah right!! :p

7672377[/snapback]

 

 

Høh? Hvor var du da? Noen som vet hva den sjappa ved Byporten heter? Vil sende dem en mail og spørre...

7673395[/snapback]

 

 

Eg var innom Elektronikk Service i Kristiansand

Lenke til kommentar
Hm, ja. Kanskje bare de største verkstedene som oppgraderer til N80 IE FW.

7675321[/snapback]

 

Godt mulig, slik eg forstod det han gubben sa, så kobla dei berre mobilen opptil dataen slik vi kan gjere sjølv heime og oppdaterte den til nyaste programvare..

Fyren såg berre dumt på meg når eg spurte om dei kunne oppdatere til nyaste programvare (altså N80 IE) hehe.. følte meg skikkelig dum der eg var :p viss eg skulle ha inn mobilen hadde det tatt heile veka og endå meir, og det gidde eg ikkje

Lenke til kommentar

Ringte Nordialog AS avd Hamar i dag for å forhøre med med hvordan det var med oppgradering til N80ie. Han på verkstedet hadde aldri gjort dette før, men skulle prøve for så og ringe meg opp igjen.

Etter en stund ringte han og sa at det var vellykket, så det var bare og komme med telefonen. Spurte etter pris, men ettersom jeg var den første som hadde spurt skulle jeg få det gratis. Så nå skal jeg på Nordialog en dag :)

Lenke til kommentar

Nå har min N80 begynnt å tulle igjen.... den låser seg m gjevne mellomrom når den mottar meldinger.... Fw er den nyeste tigjengelig, og den har nettopp vært inne til en stor rep hvor de byttet en god del innmat...

 

Jeg er så lei denne møkkatlf!

 

Jeg får ny når jeg sender den inn nå, heldigvis! Tror nok ikke jeg vil ha Nokia igjen etter alt d jeg har opplevd m denne tlf......

 

:no::no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...