Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen minnekort dere anbefaler til min N80? Har bare det på 265MB( om jeg husker rikrig) som fulgte med mobilen. Gjerne link og pris også...

Tenkte 1 eller 2GB, kanskje ikke store forskjellen i pris på de

8642379[/snapback]

Anbefaler SanDisk 2 GB. Skal du først kjøpe, kjøp 2 GB og det har ikke blitt rapportert om problemer med SanDisk her på forumet, mens enkelte andre billigmerker har vist seg og gi noen problemer. Har selv SanDisk 2 GB og det har fungert problemfritt siden jeg kjøpte det for et halvt år siden. Veldig glad jeg valgte 2 GB og ikke 1 GB, skulle gjerne hatt enda større og... musikk tar plass... og hvis du legger over et par filmer og noen tv-serier og blir det fort fullt.

Lenke til kommentar

Stiller et spørsmål angående javaspill på n80 midt inni her jeg :D

Må jeg finne javaspill med oppløsninga 352 x 416 pixels for å kjøre

i fullskjermsmodus, eller kan javaspill med 240x320 oppløsning strekke seg

utover hele skjermen? mener slik at det ikke blir et lite bilde midt på skjermen.

Tenkte på dette gi og med at selve skjermen har oppløsninga 352 x 416 :)

Håper noen skjønte hva jeg mente :ohmy: hehe

Endret av Alfa_Romeo
Lenke til kommentar
Stiller et spørsmål angående javaspill på n80 midt inni her jeg :D

Må jeg finne javaspill med oppløsninga 352 x 416 pixels for å kjøre

i fullskjermsmodus, eller kan javaspill med 240x320 oppløsning strekke seg

utover hele skjermen? mener slik at det ikke blir et lite bilde midt på skjermen.

Tenkte på dette gi og med at selve skjermen har oppløsninga 352 x 416 :)

Håper noen skjønte hva jeg mente :ohmy:  hehe

8644214[/snapback]

Du trenger ikke å ha spillet i orginal oppløsning for å få fullskjerm. Jeg har skrevet 2 artikler om dette på min blogg.

 

Første artikkel viser hvordan du kan gjøre dette automatisk, mens den eldste artikklen viser hvordan du endrer dette manuelt.

Lenke til kommentar

Jeg har nå endelig mottatt min holux gr-240 gps som jeg nevnte for en stund tilbake. Ble lei av å vente på at mpx skulle få den inn, og da jeg oppdaget at mamoz hadde den på lager til bare 45 kr mer, avbestillte jeg og kastet meg over. >22 timer senere står jeg med den i hånda :)

 

Så fort den er ladet opp, skal jeg ut og teste. Skriver en "review" når jeg har fått testet den. Men jeg kan allerede si at størrelsen er fantastisk. Den er omtrent som en tyggegummipakke bare litt tykkere. Liten nok til at man fint kan bruke den som nøkkelring slik at man alltid har den med seg.

Lenke til kommentar
Jeg har nå endelig mottatt min holux gr-240 gps som jeg nevnte for en stund tilbake. Ble lei av å vente på at mpx skulle få den inn, og da jeg oppdaget at mamoz hadde den på lager til bare 45 kr mer, avbestillte jeg og kastet meg over. >22 timer senere står jeg med den i hånda :)

 

Så fort den er ladet opp, skal jeg ut og teste. Skriver en "review" når jeg har fått testet den. Men jeg kan allerede si at størrelsen er fantastisk. Den er omtrent som en tyggegummipakke bare litt tykkere. Liten nok til at man fint kan bruke den som nøkkelring slik at man alltid har den med seg.

8671296[/snapback]

Ser frem til testen Vurderer denne selv, hvis den passer fint med N80. Hvilket kart prg bruker du da?

Lenke til kommentar

Bruker for det meste aftrack da jeg for det meste logger spor (tracks) og ikke navigerer. Foreløpig så virker GPSen veldig bra, sammenlignet med den forrige jeg hadde (men siden den ikke var SIRFIII så er sammenligningen kanskje litt dårlig). Eneste negative var at den virket som om den har litt større problemer med høyde enn den forrige, men det kan også skyldes programvare siden jeg tidligere bare har brukt aftrack på 2nd edition ikke 3rd edition.

Lenke til kommentar

Har et _teit_ spørsmål om bruken av N80. Jeg skulle sende et mobilnummer til en annen kompis av meg, og jeg har alltid brukt "send visittkort". Nå fant jeg den rett og slett ikke...

 

Enten har jeg blitt blind, eller er den fjernet med nyeste FW? Med andre ord, hvordan sender man visittkort med N80?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Har et _teit_ spørsmål om bruken av N80. Jeg skulle sende et mobilnummer til en annen kompis av meg, og jeg har alltid brukt "send visittkort". Nå fant jeg den rett og slett ikke...

 

Enten har jeg blitt blind, eller er den fjernet med nyeste FW? Med andre ord, hvordan sender man visittkort med N80?

8693422[/snapback]

Høyreklikk på en kontakt og velg "Send".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...