Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skyldes vell at ganske mange på N95 tråden er forædere som hoppet over fra N80 til N95 da den kom. Ikke det at jeg skjønner dem. Jeg kommer aldri til å svikte min kjære N80 til fordel for N95 beistet.

 

-----

 

Til de av dere som sliter med fExplorer, etc. Jeg har nå skrevet en kjapp guide i hvordan man signerer symbian applikasjoner. Kjekt om man f. eks. vil teste ut fullscreen clock, fExplorer og lignende. Grunnent til at jeg skrev den var at jeg synes de som fantes var litt "kronglete" med masse bilder som forvirret. Dette er en enkel tekstbasert trinn-for-trinn guide. Les guiden

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Det er ikke telefonminne i den forstand den feilmeldingen gjelder. Det er telefonens ram som er brukt opp. Prøv følgende:

 

1) Sjekk hvor mange programmer som autostarter på telefonen din. Har du installert mange programmer som automatisk kjøres under oppstart?

 

2) Hvor mange andre programmer kjører du i bakgrunnen når dette skjer. Har du f. eks. åpnet en haug med andre programmer og aldri lukket dem?

 

3) Sjekk at du har nyeste firmware. Nyeste firmware til telefonen gjorde en del forbedrelser på telefonens minnebruk.

Lenke til kommentar
Det er ikke telefonminne i den forstand den feilmeldingen gjelder. Det er telefonens ram som er brukt opp. Prøv følgende:

 

1) Sjekk hvor mange programmer som autostarter på telefonen din. Har du installert mange programmer som automatisk kjøres under oppstart?

 

2) Hvor mange andre programmer kjører du i bakgrunnen når dette skjer. Har du f. eks. åpnet en haug med andre programmer og aldri lukket dem?

 

3) Sjekk at du har nyeste firmware. Nyeste firmware til telefonen gjorde en del forbedrelser på telefonens minnebruk.

8699052[/snapback]

 

okey.skal sjekke litt nå. men det er ingenting som ligger i bakgrunnen og jeg tror ikke det er mange programmer som autostarter. skal prøve å installere nyeste firmware.

 

takk så lenge:)

Lenke til kommentar
Er tråden "død" eller? hehe :)

8749235[/snapback]

Ja det er ikke så mye aktivitet lenger. N80 begynner vel å bli en kjent og "gammel" telefon" tenker jeg.

8750252[/snapback]

 

Gjør vel det.. hehe :) fortsatt en fin telefon..

men du, hvordan er java-ytelsen på den, dvs kan man kjøre tunge 3D spill, eller vil ikke dette gå serlig bra?

hvordan er batterikapasiteten?

Lenke til kommentar
savner det blir skrevet mer her, dette forumet døde etter jeg først fikk min for litt over 1mnd siden ;(

8752244[/snapback]

 

vet du noe om hvordan er java-ytelsen på den, dvs kan man kjøre tunge 3D spill, eller vil ikke dette gå serlig bra?

hvordan er batterikapasiteten på din n80?

Lenke til kommentar

Hei,

En kompis av meg har fått tilbud om å kjøpe en brukt N80.

Han som selger vil ha 2200,- for telefonen, som er sperret til Telenor til 23.06.07 noe som vil si at den har vært i bruk i snart et år.

 

Han som selger skriver dette:

 

Hei!

 

Selger en svart Nokia N80. Esken og alt som var oppi er med, samt kvittering.

 

Telefonen ser helt ny ut.Knapt brukt.

 

For øyeblikket, så er den låst til Telenor fram til 23.06.07.

Opplåsningskoden koster 160kr før denne datoen.

 

 

Selges for 2200,-

 

Noen som har noe å si på prisen?

Jeg sjekket priser på nettet og fant den til ca 3400,- så det vil si at det "kun" er 1200,- mer for en helt ny og ubrukt.

Lenke til kommentar

Personlig hadde jeg gått for den nye. 1200,- er ikke særlig mye for å få helt ny reklamasjonstid i motsetning til et år allerede brukt.

 

Edit: Dessuten virker 2200 dyrt. Fant en annonse på nett:

 

Selger min pent brukte nokia N80 til rimelig pris. Den er 6 mnd gammel, veldig pent brukt! Ingen riper eller skader. Ikke operatørlåst.

Alt orginal utstyr følger med, også esken og kvittering som garanti at den er kjøpt i butikk. Den er svart som på bildet.

pris 1000 kr

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke prøvd dette med spill på mobilen så jeg er ikke heeelt sikker, skal jeg være ærlig. Batteriet mitt holder 3-4 dager, noe som er bedre enn jeg egentlig forventet etter å ha lest mange skrekk historier på denne siden, folk som måtte lade to ganger om dagen osv. Men bruker de wlan hele tiden kan man kanskje ikke forvente annet ;)

 

Hvor lenge holder ditt batteri og til dere andre på tråden her og hvor lenge har dere hatt deres N80, min er 1,5mnd gammel :)

 

 

 

 

 

savner det blir skrevet mer her, dette forumet døde etter jeg først fikk min for litt over 1mnd siden ;(

8752244[/snapback]

 

vet du noe om hvordan er java-ytelsen på den, dvs kan man kjøre tunge 3D spill, eller vil ikke dette gå serlig bra?

hvordan er batterikapasiteten på din n80?

8752311[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...