Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har et slikt program der den som ringer vises hele bilde på skjermen?

 

altså caller id stort bilde...

6368528[/snapback]

 

Vet ikke om du har fått tak i det prg du leter etter Superjanne, men dette er sakset fra underforumet om programvare:

 

Programnavn: FullScreen Caller

Produsent: "Smartappz & Symbianware" ?

Kort beskrivelse: Fullskjermsbilde av ringere

Pris: $9.95

Nyeste programvareversjon: 2.07

Utfyllende beskrivelse av programmet: Istedenfor å få bare det lille fillebildet ved siden av navnet til den som ringer til deg, kan du med dette programmet legge til fullskjermsbilder som kommer opp istedenfor for å mye enklere kunne gjenkjenne hvem det er.

Fungerer på hvilke operativsystem/telefoner?: Kun S60 ser det ut som. Ikke helt sikker.

Terningkast: 6

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg vurderer å skaffe meg en n80, men har et par spørsmål.

 

Har hvert i butikken og sett på den og de anbefaler å ha bæreveske til den :( Er det noen som du kan ha en annen plass en den tradisjonelle som mange har på beltespennen? Jeg hadde ikke så veldig lyst på en slik en... :innocent:

Er det noen av dere som bruker den som en mp3 spiller når dere f.eks er på treningsstudio, hvordan oppbevarer dere den da?

 

Primærgrunnen til at jeg kjøper denne er at jeg er ute etter 3g, wifi og en skjerm hvor jeg får mest mulig informasjon på en gang. Har tenkt å bruke den sammen med et java program fra the online trader (mtrader), er det noen som har prøvd det på denne tlf?

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg vurderer å skaffe meg en n80, men har et par spørsmål.

...

Primærgrunnen til at jeg kjøper denne er at jeg er ute etter 3g, wifi og en skjerm hvor jeg får mest mulig informasjon på en gang. Har tenkt å bruke den sammen med et java program fra the online trader (mtrader), er det noen som har prøvd det på denne tlf?

6445515[/snapback]

 

Antar at det er mTrader fra Stocknet du snakker om. Jeg har ikke prøvd dette på N80, men iom at dette er laget for mobiler som støtter J2ME burde det ikke være noe problem. Har testet det på andre symbian modeller og det funker bra. Men igjen, jeg er ikke sikker og prg er ganske dyrt da ...

Lenke til kommentar
Da er min N80 ankommet...  :thumbup:

men; hvordan få lyd ut av telefonen til stereo-anlegg eller min FM-sender ?  

Finnes det en slags plugg med minijack f.eks?

 

mvh

Qtecman (nå med N80)

6447220[/snapback]

Hei

 

Du må ha tillegsutsyr for at du ska få gjort det.Ad-46 kan du bruke

Endret av smoker2
Lenke til kommentar

Nei, jeg vil overhodet ikke ha bæreveske. Syntes ikke det er så pent å bruke det :dontgetit: Men han på butikken mente at skjermen kom til å bli ødelagt om man ikke brukte det.

Hva med om man vil bruke den som mp3 spiller på helsestudio? Eller er det bare å ha en egen mp3 spiller da for ikke å ødelegge telefonen?

Lenke til kommentar
For å koble opp min N80 til internett må jeg bare ha et trådløsnettverks kort eller må jeg ha en trådløst router?? har et vanlig nettverks kort nå men hvordan er det å ha begge deler i pcen.. Takk for svar..

6449424[/snapback]

 

Du må vel ha en trådløs ruter tenker jeg. Kortet i PC'en tar vel bare imot signaler. Du kan ha både vanlig og trådløs kort i en PC.

Lenke til kommentar

Heisann! Kjøpte min N80 i dag! (Endelig!) Men! Er et par ting jeg ikke helt blir klok på! det første jeg merka var at det ikke ble kameralyd da jeg tok bilde. Why?

 

Det andre er at det er litt irriterende å må skrive inn passordet mitt for hver gang jeg skal koble meg på mitt trådløse nett. Men det er vel enkelt å fikse?

 

Jeg har Firmware versjon:

 

V 3.0617.0.6

03-05-2006

RM-92

Nokia N80 (03)

 

Er dette den nyeste eller?

 

Og forresten! til dere som fremdeles måtte slite med at etternavnet kommer først i telefonboken og på meldinger, Skriv fornavn og etternavn i fornavn rubrikken. altså hele navnet der. det fungerer fint =)

Endret av Skitongen
Lenke til kommentar
Nei, jeg vil overhodet ikke ha bæreveske. Syntes ikke det er så pent å bruke det  :dontgetit:  Men han på butikken mente at skjermen kom til å bli ødelagt om man ikke brukte det.

Hva med om man vil bruke den som mp3 spiller på helsestudio? Eller er det bare å ha en egen mp3 spiller da for ikke å ødelegge telefonen?

6449196[/snapback]

Jeg har hatt telefonen i over en måned og jeg har brukt den som mp3spiller HVER dag (bruker telefonen som min primære mp3spiller). Bare ha den i lomma. Null problem. Skjermen tåler mye den, i hvert fall ikke mindre enn andre telefoner. Har brukt den flere ganger når jeg sykler så den burde tåle helsestudio uten problemer.

 

det første jeg merka var at det ikke ble kameralyd da jeg tok bilde. Why?

6450818[/snapback]

Hmm er ikke det bare bra da? Uansett, gå inn på Profiler og skru på varseltoner så burde kameralyden komme.
Det andre er at det er litt irriterende å må skrive inn passordet mitt for hver gang jeg skal koble meg på mitt trådløse nett. Men det er vel enkelt å fikse?

6450818[/snapback]

Det er det vettu. Gå inn på instillinger og deretter tilkobling. I tillgangpunkter-menyen må du lage et nytt tilgangpunkt til routeren din. Der kan du også fylle inn sikkerhetsinstillingene (for eksempel WPA/WPA2) og passordet til routeren. Når du skal logge deg på internett neste gang, bruker du bare dette tilgangspunktet (det vil kun komme opp hvis du er innenfor den trådløse rekkevidden til routeren). Da slipper du å skrive passordet.
Er dette den nyeste eller?

6450818[/snapback]

Ja :cool:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...