Gå til innhold

Bruker du fortsatt Windows?


Brukerundersøkelse  

162 stemmer

  1. 1. Bruker du fortsatt Windows på din personlige PC?

    • Bruker kun Linux, har forsaket djevelen fullstendig
      32
    • Bruker Linux primært, men Windows til spill
      27
    • Bruker Linux primært, men Windows til spesielle programmer
      25
    • Bruker Windows som hoved-OS men server/en annen maskin kjører Linux
      48
    • Bruker ikke linux i det hele tatt, og lurer på hva jeg gjør i denne kategorien
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg sitter med begge deler. Linux til jobbing, Windows til spill. Orker ikke å bruke emulatorer... Pluss at jeg trenger Windows til en del ting...

Lenke til kommentar

Hehe. Som jeg kan se det er det egentlig ikke så veldig mange her på forumet som ikke har Windows på maskinene sine. De fleste Linuxfolkene har også Windows på en eller annen måte. Ja, dere har de langt borte en plass, men dere har det.

Ser ikke noe grunn til å ha Windows om dere ikke bruker det. Dere trenger ikke Windows bare for å dra på LAN. Det er bare tull.

Lenke til kommentar

Starte med linux i fjor høst og hadde da en dual boot (dobbel startopp?), men det ble raskt til kun linux. Dette gjorde jeg fordi jeg da var nøtt til å lære (få det til å virke) og ikke kunne sluntre unna og starte Windows istedet.

 

Har kunn "angret" en gang.

Da Civilization IV kom, men studiene mine ble desto "gladere".

Lenke til kommentar
Hehe. Som jeg kan se det er det egentlig ikke så veldig mange her på forumet som ikke har Windows på maskinene sine. De fleste Linuxfolkene har også Windows på en eller annen måte. Ja, dere har de langt borte en plass, men dere har det.

Ser ikke noe grunn til å ha Windows om dere ikke bruker det. Dere trenger ikke Windows bare for å dra på LAN. Det er bare tull.

6128839[/snapback]

 

Så absolutt. Men jeg trenger ikke de 5GB'ene heller. Hvorfor skal jeg styre med å slette når det ikke gjør noe at det ligger der? Hva hvis jeg plutselig av en eller annen grunn MÅ bruke et windowsprogg til noe akkurat NÅ?

 

Ikke at det har skjedd, men hvorfor ta bort en mulighet? Hvorfor bruke tid på å ta bort en mulighet? Fordi det er "kult"?

Lenke til kommentar

Nei. Jeg har OpenTTD her, så mine spillbehov er tatt vare på. Hjemme bruker jeg Kubuntu, på laptopen hadde jeg Arch Linux, men den er stjålet (og sikkert kastet i bosset) og på jobb bruker jeg Kubuntu. Har også stående ca. 8 maskiner rundt om kring på jobben som putrer Debian 3.1 (litt overdrevet å si kjører, når gjennomsnittslast er på minussiden). Det er herlig å være fri. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...