Gå til innhold

Du vet du er n00b når....


Articfare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du ER noob når du stiller datarelaterte spørsmål i it-avisens forum istedet for på lese på hw.no.

 

Jupp. Bare fjortiser og folk som egentlig ikke kan noe.

Helt enig i den, hver gang jeg har spurt om noe der har jeg fått ulogiske svar. En kompis spurte noe alla dette: Skjermkortet fungerer ikke. Det sluttet å fungere helt tilfeldig, og ingenting kommer opp på skjermen. En annen svarte: Har du prøvd å bytte skjermdriver? Et annet svar var: Har du prøvd å gå inn i bios? :p

 

Du vet du er n00b når du tigger i MMORPG spill! (Sikkert ikke verdens beste, men n00bs pleier alltid å tigge om "free stuff".)

Lenke til kommentar

Hvis de tigger på spillene som koster penger for og spille.

Hvordan fikk de råd for og spille?

 

Hviste dere at det er mange unge WOW spillere som blir missbrukt av gammle griser for at de skal få seksuelle tjenester?

 

Oh! En dude skylder meg 125kr for 1 månde WOW. Hmm. Skal jeg få han til og Suge meg eller skal jeg ta han i røven?

Lenke til kommentar
Hvis de tigger på spillene som koster penger for og spille.

Hvordan fikk de råd for og spille?

 

Hviste dere at det er mange unge WOW spillere som blir missbrukt av gammle griser for at de skal få seksuelle tjenester?

 

Oh! En dude skylder meg 125kr for 1 månde WOW. Hmm. Skal jeg få han til og Suge meg eller skal jeg ta han i røven?

De ber om gratis ting eller penger i spillet det gjelder da, vet du. >_>

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...