Gå til innhold

Uvaner i RL pga. Wow :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, i går kveld skulle jeg lufte bikkja litt, og tenkte automatisk "aggro" når hu satte som faen til å gjø etter en annen bikke :wee:

6116174[/snapback]

 

Gjorde noe liknende en gang.

 

Jeg var ute og gikk med noen kamerater. Da vi nærmet oss en hund, begynte den plutselig å løpe mot oss, og jeg tenkte: "F**** nå dro jeg aggro!"

Lenke til kommentar
Wurrzagh hva heter du på Shadow Moon ?

6112763[/snapback]

 

skandinavia :D

6115859[/snapback]

 

Horde , alliance ?

6118770[/snapback]

 

Han spiller horde, mener å ha sett han.

Hva heter du?

6123972[/snapback]

 

 

Pastoren :D Var i WSG med deg i dag, btw heter Trones, Dwarf Hunter.....^^, Du er UD Prest i Kitty Spins :D

Endret av WoWftw
Lenke til kommentar

Jeg sitter på pc'en.. En kompis ringer, og hver gang jeg snakker trykker jeg ned push-to-speak knappen på tastaturet mitt, av god gammel vane;)

 

Edit: ja, forresten.. Skal ærlig innrømme at jeg bruker et par forkortelser når jeg spiller, 50% på morro siden det er på RP server, og hele guilden kødder med det... 50% siden jeg autamatisk gjør det:P Jeg holder meg derimot langt una forkortelser i seriøse samtaler som organisering av healing osv..

Endret av H.kon
Lenke til kommentar

Nå har vi et stort og fint tastatur, med alle de norske tegnene på. Hvorfor i all verden bruke forkortelser? Hvis du ikke kan skrive hele ord, så kansje det er påtide å slutte og skrive i det heletatt.

 

Lurer på hvordan ungdommene er om 5-10år, kommer til å bli helt jævlig.

Jeg er trønder, men ikke pokker om jeg har brukt rare forkortelser av den grunn. Jeg prøver å skrive så rett som mulig, og jeg skjemmes når jeg skriver et ord feil eller på en teit måte. Da får jeg bare lyst til å gjemme meg under stolen.

 

Når jeg spiller MMORPGs og folk skriver i rare forkortelser, så bruker jeg å kutte dem ut, springe min vei, komme meg langt unna. Noen ganger skjeller jeg dem ut med at jeg gidder ikke å hjelpe dem hvis de ikke lærer seg å skrive. Og noen ganger mobber jeg dem tilbake med "i liek htis gaem verrrry mush" eller noe sånt.

 

 

 

 

*Hyperventilere* Det var godt å få ut det.

 

!??!?!?!1001Oneone??!??! ^_^

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Nå har vi et stort og fint tastatur, med alle de norske tegnene på. Hvorfor i all verden bruke forkortelser? Hvis du ikke kan skrive hele ord, så kansje det er påtide å slutte og skrive i det heletatt.

 

Lurer på hvordan ungdommene er om 5-10år, kommer til å bli helt jævlig.

Jeg er trønder, men ikke pokker om jeg har brukt rare forkortelser av den grunn. Jeg prøver å skrive så rett som mulig, og jeg skjemmes når jeg skriver et ord feil eller på en teit måte. Da får jeg bare lyst til å gjemme meg under stolen.

 

Når jeg spiller MMORPGs og folk skriver i rare forkortelser, så bruker jeg å kutte dem ut, springe min vei, komme meg langt unna. Noen ganger skjeller jeg dem ut med at jeg gidder ikke å hjelpe dem hvis de ikke lærer seg å skrive. Og noen ganger mobber jeg dem tilbake med "i liek htis gaem verrrry mush" eller noe sånt.

 

 

 

 

*Hyperventilere* Det var godt å få ut det.

 

!??!?!?!1001Oneone??!??! ^_^

6134104[/snapback]

 

Jeg blir flau når jeg skriver feil i engelsk :blush:

Liker ikke å plassere ord feil og slikt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...