Gå til innhold

Server bytte var genialt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Inatt kl. 03.00 skjedde det. Da åpnet Blizzard portene for Burning Blade og masse store guilder stakk. Jeg og guilden min (Order of the White Tiger) stakk til Grim Batol og det var det beste vi har gjort så langt må jeg nesten si. Nå sitter vi her med 50MS og INGEN lagg overhodet. Eneste som er dumt er at vi ikke får laga samme navn på Grim Batol som vi hadde før. Så, midlertidig guild heter "WhiteTigers"

Her er et lite bilde av meg og noen andre som /kneel'er forran Kongen i Ironforge. Må nesten si det var litt tøft, pga. så mangen faktisk stikker fra Burning Blade.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tippa det blir normalt på laurdag/fredag ette migration e stengt.

Uansett so e msen utrulig mykje bedre enn på Burning Blade.

Skrevet

Dere skulle vel egnetlig ikke migrere Boogieman, ikke sant ?

Jeg er veldig fornøyd med serveren sålangt, selvom det var 600 stk i kø igår. Men, dette går over som sagt.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Skulle ønske man kunne migrert fritt snart, spiller selv på en server som alle kompisene mine plutselig sluttet på, det er lite folk der, nesten ikke noe pvp og skikkelig dårlig utvalg på AH. :cry:

Skrevet
Dere skulle vel egnetlig ikke migrere Boogieman, ikke sant ?

Jeg er veldig fornøyd med serveren sålangt, selvom det var 600 stk i kø igår. Men, dette går over som sagt.

6114015[/snapback]

Stemmer det.. ROTS skulle egentlig bli.. Men hvor gøy er det å spille på en tom server.. :w00t:

Skrevet

vi så jo hvor mange som migrerte, og ville ikke sitte igjen på en tom server, så ble bestemt i går at rots migrerte, vi mista også en del members som migrerte =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...