Gå til innhold

TES: Martin Septim = Boromir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trodde "alle" visste det til nå jeg =S

6099038[/snapback]

visste det ikke jeg heller :blush:

6099049[/snapback]

Jeg visste heller ikke, visste bare at de brukte noen kjente stemmer i spillet :p

Skrevet
Jeg visste heller ikke, visste bare at de brukte noen kjente stemmer i spillet :p

Jeg visste ikke engang det. Stemmene er blant det jeg er minst imponert over i Oblivion. Sammenlign med f.eks. GTA: San Andreas, som i stor grad bruker stemmene til å gi skikkelsene eget liv (og har et skikkelig stjernegalleri av skuespillere). Men det skal jo sies at de også hadde et bedre manus å arbeide med, rent replikkmessig.

Skrevet
Stemmene overbeviste ikke meg i det hele tatt! Noe av det dårligste på hele spillet!  :nei:

6100877[/snapback]

Synes stemmene var helt greie jeg.. men de var litt, rare...

Noen hadde en stemme som fikk basskassa til å riste ned huset, mens noen hadde stemme som hørtes tørr ut og som om de sto inne ett hult tre eller noe...

Skrevet

Ta tiggerene for eksempel; hvis du snakker med en låter han normalt, men hvis du gir han/hun litt penger så høres han/hun plutselig ut som han er mongo... han/hun sier ''thank you, kind sir'' helt merkelig! :!:

Skrevet
Ta tiggerene for eksempel; hvis du snakker med en låter han normalt, men hvis du gir han/hun litt penger så høres han/hun plutselig ut som han er mongo... han/hun sier ''thank you, kind sir'' helt merkelig!  :!:

6101478[/snapback]

Haha, ja du sier noe der. ;)

Skrevet

Syntes også at stemmene er helt latterlige i spillet (ikke medregnet Sean Bean osv da.). Ta for eksempel Jeuffrey (rett?) Stemmen hans er OVERALT! To brødre feks. Han har stemmen til begge to.

Off, nei, tipper over halvparten av stemmene i spillet er spillt av han fyren som har stemmen til Jeuffrey. :roll:

Skrevet

Enig der. De kunne godt ha påkostet seg mer voice actors. Kunne for all del vært totalt ukjente folk for min del (utenom de viktigste NPC'ene). Da hadde det blitt mye billigere, og kvaliteten hadde ikke nødvendigvis blitt så dårlig (med mindre de hadde plukket folk fra gata til jobben).

Skrevet (endret)
(med mindre de hadde plukket folk fra gata til jobben).

6103697[/snapback]

Var nøyaktig dær med tankene mine :D

henge ut av vindue liksom : "HEY YOU!!, you with the umbrella, get over here i got a job for you, read this paper in this mic ok ?"

det hadde eid :D

Endret av Dwagon
Skrevet
(med mindre de hadde plukket folk fra gata til jobben).

6103697[/snapback]

Var nøyaktig dær med tankene mine :D

henge ut av vindue liksom : "HEY YOU!!, you with the umbrella, get over here i got a job for you, read this paper in this mic ok ?"

det hadde eid :D

6106522[/snapback]

Hehe det hadde nok blitt bra ja. :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...