lonnj89 Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 (endret) eendelig noe nytt på den fronten å.... (synd videon er så kort ) en link. http://www.nfs-planet.de/index2.php?lang=eng Endret 13. mai 2006 av mX
MicroS Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 lol.. var ikke mye vi fekk sett der.. men blir sikkert et tøft spill
M@R7!N Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Ikke for å lage dårlig stemning eller noe, men nfs har tapt seg så utrolig mye siden HP2 imo Likte Underground 1, men 2ern ble bare trist. Most wanted var jo enda verre, lurer på hvor dette skal ende ?
Mala Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 NFS sluttet å opphøre for min del etter NFS: Porsche 2000. Syns dette er det beste NFS spillet.
Armageddon Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 (endret) Most Wanted var jo et bra spill. En fin blanding av NFSU og Hot Pursuit. NFS serien har jo vært sterk siden det første spillet til PS1, så jeg tror ikke den kommer til å dø med det første. Et NFS spill til neste generasjon konsoller er jo selvsagt. Endret 14. mai 2006 av Armageddon
BlastyTrasty Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hot Pursuit 2 er det NFS spillet jeg holder mest kjær. Utrolig bra imho.
Bear^ Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Neimen kommer det et nytt NFS spill, hm, er vel ikke EA som står bak Jaja, overasker meg ikke dette. EA er ikke akkurat kjent for nyskaping akkurat. Den dagen EA lager noe nyskapende er vel den dagen det snør i helvette.
Steina Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Huff, enda et NFS spill? Jeg synes spillene er morro, til å begynne med, men jeg spiller dem ALDRI to ganger, for å si det slikt
daniel_984 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Enda en tittel som blir melket for det den er verdt og mye ekstra..
Dofty Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 jeg elsket NFS Underground 1, 2'ern: elsket det enda mer, Most Wanted . Men jeg håper dette blir bra
NikkoDee Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 kult dette der men jeg har igrun mistet nfs stemningen
Matsemann Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Ser hvilken vei det går med NFS ja... Nå handler spillene alt for mye om styling av bilen og grafikk en selve kjøregleden. Det føles ikke som man kjører bil i det hele tatt, man flyr fly, sving og du svinger. Bremser? Nei, det skal jo gå fort...
tjalla Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 *drømme om en ny et nytt NFS: Porsche Unleashed* Ferrari.... mmmm!
Mala Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 *drømme om en ny et nytt NFS: Porsche Unleashed* Ferrari.... mmmm! 6121777[/snapback] Enig til det uendelige!
Frijazz Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Det ville vært knall! Jeg har ikke spilt NFS-spill siden Porsche Unleashed.
Steina Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Ser hvilken vei det går med NFS ja...Nå handler spillene alt for mye om styling av bilen og grafikk en selve kjøregleden. Det føles ikke som man kjører bil i det hele tatt, man flyr fly, sving og du svinger. Bremser? Nei, det skal jo gå fort... 6121577[/snapback] Nemlig. Hater de nyeste spillene for at de legger så mye vekt på å style bilen istedenfor å kjøre den. "You have unlocked a green NEON light" YAY! De gamle spillene er helt klart best.
Mala Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jess, eg gav opp Underground, det blei for mye mikk makk med disse bilene. Men det er jo tydelig at Underground sikter på en annan målgruppe,og eg har fått inntrykk av at folk flest likte disse spillene.
Bear^ Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 De nyere NFS spillene anser jeg som mer sikta mot grafikk/style elskerne fremfor gamere. NFS Underground var jo alt annet enn et bilspill. Style style og style. Kanskje litt mekking med et par nye bildeler. Nei, da liker jeg mye bedre Midnight club spillene når det kommer til street racing. Føles mer virkelig, i og med at du har hele byen, en mer naturtro by og mye bedre fartsfølelse. I NFS føles det som om jeg kjører en liten blikboks med en bitte liten elektromotor og "styla" skall. Null fartsfølelse. Men igjen sier jeg bare det jeg har sagt om EA, og som jeg bastant blir "nedsprengt" av EA huggers for. EA gjør hva som helst for penger, og om det da innebærer å lage spill nummer X i en serie som begynte da paven gikk i småsko i vatikanet, så driter de i det. Når kom EA med noe 100% totalt nyskapende?
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 De nyere NFS spillene anser jeg som mer sikta mot grafikk/style elskerne fremfor gamere. NFS Underground var jo alt annet enn et bilspill. Style style og style. Kanskje litt mekking med et par nye bildeler. Nei, da liker jeg mye bedre Midnight club spillene når det kommer til street racing. Føles mer virkelig, i og med at du har hele byen, en mer naturtro by og mye bedre fartsfølelse. I NFS føles det som om jeg kjører en liten blikboks med en bitte liten elektromotor og "styla" skall. Null fartsfølelse. Men igjen sier jeg bare det jeg har sagt om EA, og som jeg bastant blir "nedsprengt" av EA huggers for. EA gjør hva som helst for penger, og om det da innebærer å lage spill nummer X i en serie som begynte da paven gikk i småsko i vatikanet, så driter de i det. Når kom EA med noe 100% totalt nyskapende? 6122060[/snapback] EA har rettet seg veldig mye mot casual gamers fremfor folk som sitter og diskuterer spill på internett. Hovedgrunnen til dette er at det ligger utrolig mye penger i casual-markedet - bare se på salgstallene på serier som FIFA, Madden, NBA og NFS for eksempel. Men EA har også sagt at de vil satse mer på egenproduserte franchises i framtiden, etter å ha sett suksesser som f. eks. GTA og Halo. Så får vi se da, hvilken vei de ender opp med å ta.
krizkriz Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Vi kjøper og de tjener penger. Sånn kommer det desverre til å være lenge... De har skjønt at vi bruker penger på det "nyeste" FIFA spillet, og de er der og fyller det tomrommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå