Gå til innhold

[løst]"Mine innlegg"-siden og fjerning av tråder.


Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på om det var mulig å få inn en funksjon på "Mine innlegg"-siden som gjorde at vi kunne fjerne tråder vi ikke følger med på lenger?

 

I min liste så ligger det en Hotell Cæsar tråd, grunnen til at den ligger der er at pga en bug i opera så havnet ett av mine innlegg der. Jeg kan ikke fordra Hotell Cæsar (såpetv generelt), og har ingen interesse for at den ligger der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den eneste måten å fjerne innlegg på i dag er å ta tiden til hjelp, det er kun tråder du har postet i innenfor en bestemt tidsperiode som vises der, og den kan du selv stille på i innstillingene der.

 

Per i dag huskes ikke tidsvalget men det skal vi få ordnet om en stund :)

Lenke til kommentar
Den eneste måten å fjerne innlegg på i dag er å ta tiden til hjelp, det er kun tråder du har postet i innenfor en bestemt tidsperiode som vises der, og den kan du selv stille på i innstillingene der.

 

Per i dag huskes ikke tidsvalget men det skal vi få ordnet om en stund :)

6091615[/snapback]

Kor finnes denne innstillingen? Hadde vært veldig greit å kunne justere tidsperioden til eit par månader.

Lenke til kommentar
Den eneste måten å fjerne innlegg på i dag er å ta tiden til hjelp, det er kun tråder du har postet i innenfor en bestemt tidsperiode som vises der, og den kan du selv stille på i innstillingene der.

 

Per i dag huskes ikke tidsvalget men det skal vi få ordnet om en stund :)

6091615[/snapback]

Kor finnes denne innstillingen? Hadde vært veldig greit å kunne justere tidsperioden til eit par månader.

6091639[/snapback]

Det er vel fast for alle brukere tror jeg... :hmm:
Lenke til kommentar

grunnen til at jeg ikke ber en moderator om å slette posten, er at jeg tipper de har nok å gjøre.

og det ville jo vært positivt om man slapp å se tråder man egentlig ikke følger med på.

Hvis man tar meg som ett eksempel, så har jeg 3-4 tråder jeg er aktiv i, men jeg legger også inn tips og svar på tråder hvor folk trenger hjelp.

Og noen ganger så hender det at det blir en diskusjon i en tråd hvor jeg har lagt inn en fremgangsmåte på åssen man fikser ett problem. Og det er sjeldent at jeg da fortsetter å legge inn innlegg i den tråden. Jeg bruker Mine Innlegg som en oversikt på om de trådene jeg følger med på har fått nye innlegg.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske det var et bedre system her for å holde orden på innlegg og tråder.

 

Jeg vil ikke ha epost-varsling. Jeg vil bare ha en liste over tråder med nye innlegg siden jeg leste dem sist. Men det eneste valget mitt da er vel å skrive inn et innlegg? For hvis jeg går på "oppsett", så er det "Følg dette emnet", som tydeligvis insisterer på å sende mail.

 

Kunne ikke alt dette vært slått sammen til et mer brukervennlig "subscriptions"-system, der man kunne abonnere på en tråd både ved å poste, og ved å klikke på en "subscribe"-link (som forøvrig ikke burde vært begravd under "oppsett"?

 

Eller er det noe jeg ikke har fått med meg nå?

Lenke til kommentar
Den eneste måten å fjerne innlegg på i dag er å ta tiden til hjelp, det er kun tråder du har postet i innenfor en bestemt tidsperiode som vises der, og den kan du selv stille på i innstillingene der.

 

Per i dag huskes ikke tidsvalget men det skal vi få ordnet om en stund :)

6091615[/snapback]

Det samme sa dere for en stund siden :wee:

 

Jeg synes ikke at dere har funnet den beste løsningen på dette problemet, slik det er nå ser jeg for meg at stadig flere brukere etterhvert vil spørre hvorfor en tråd de fulgte med på ikke ligger i "Mine innlegg" lenger. Det beste tror jeg nok er svarteliste -løsningen som ble foreslått, selv om den sikkert kan være vanskelig å implentere. Jeg vil i alle fall foreslå dere å sette "Vis alle" som standard, dere kan ikke regne med at alle legger merke til slike små endringer og da er det bedre at de ikke legger merke til det og alt som de tror skal vises faktisk vises som før enn at de plutselig en dag tror at noe er galt med funksjonen. Selv om dere får inn en kjeks som kan huske på hva brukeren selv har valgt så tror jeg det lureste er om dere sette "alle" som standard.

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...