Gå til innhold

Gamespot sin omtale av Blinx


Nighte

Anbefalte innlegg

hmmm..http://gamespot.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2882485,00.html

Kan ikke si at dette var noe positivt review...

Mario killer...no way..

6,3.

"There isn't much story to begin with, and there's none at all during the actual game, where you'll simply move on from one level to the next."

 

"Your foes will sometimes hit you back, not because they're fast or aggressive, but because the game's often-bad camera angles can make it impossible to see where they are"

"you've got just 10 minutes to slowly waddle your way through the level"

"But the frame rate is never quite smooth, and at times it bogs down. Additionally, the fact that most of the creatures in the game, including Blinx himself, have a glossy sheen to them makes the visuals appear as much like claymation as computer animation--it's an off-putting effect."

"The audio certainly isn't great, either, though some of it is all right"

"What's the point of all the instant replay gimmicks if you have to play through each level multiple times anyway? And the time tricks really are mere gimmicks."

javel nymfo-olga...

Jaj ar Dexter.. Ikke mere bråk fra do! :smile:

 

Jeg vil ha Blinx!!!

kos deg med Blinx :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-10 14:50 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke fullt 9 men alt for mye iallfall.Må bare oppfordre folk til å lese anmeldelser fra forskjellige magasiner og sider.Mitt inntrykk av de

offisielle bladene er at de hyper noen spill alt for

mye-nå har ikke jeg noe i mot Halo,men jeg er lei av

3-4-5 sider i hvert blad om et spill som er 1 år fra

utgivelse-det er pr.idag 135 xboxspill ute(US/EU)og

ca 315 under utgivelse,så det burde være mye annet å skrive om.

Lenke til kommentar

AciD18:

 

Hadde du fulgt med, så hadde du også vært klar over at Gamespot, uten unntak er mer kritiske til Xbox spill, enn det de er til de andre plattformene. Bare se f.eks. på anmeldelsen av Tony Hawk's Pro Skater 3. Der gav de PS2 versjonen 10! Og til Xbox fikk den 9,6.

Samme med NFL 2K3:

PS2 - 9,6

Xbox - 9,1.

 

NFL Blitz 2003:

PS2 - 8,3

Xbox - 8,0.

 

Og sånn fortsetter det. Det er lenge siden jeg sluttet å stole på Gamespot. IGN gav Blinx 8,8 uten at det har noe å si. Prøv spillet selv, og ikke la deg lure av spillanmelderne på de store sidene. De er kjøpt og betalt.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke så rart at spill får bedre karakter når det kommer ut til en konsoll lenge før de andre. Også th3 til gamecube fikk dårligere enn ps2 versjonen.

Du snakker om at gamespot alltid er mer kritisk til xbox enn de andre konsollene, kan ikke se at du har tatt med noen eksempler fra gamecube

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-05 18:27, skrev Roamer:

Gamespot er ikke strenge mot Xbox. De er rettferdige. Poengsummene reflekterer det anmelderen venter seg i grafikk og lyd også, og forventningene vil naturligvis være litt større på et Xbox spill kontra et PS2 spill.



 

Dette er totalt feil! En spillanmeldelse bør ikke reflektere de forventningen spillanmelderen har til et spill. I utgangspunktet bør en spillanmelder overse all hype, og bedømme hvor bra spillet er, uten å være forutinntatt. Her gjør så og si alle anmeldere feil. Forventningene er så høye, at spillet aldri vil kunne leve opp til dem.

 

Etter min mening, så bør da spill på de ulike plattformene sammenliknes helt nøytralt, uten at man tar hensyn til hvilken konsoll man tester dem på. Hvis spillet kjører bedre på Xbox enn på PS2, ja så bør spillet på Xbox fordundre meg også få pluss for det. Etterhvert som flere og flere har 2 eller kanskje også 3 konsoller (som meg), så er dette et SVÆRT viktig punkt. Ut i fra Gamespot sin filosofi, vil jeg få mer for pengene ved å kjøpe Tony Hawk's Pro Skater 3 til PS2, enn til Xbox. Det er jo helt totalt feil, i og med at spillet både ser og kjører bedre på Xbox. Det derfor ikke uten grunn at man kan begynne å lure på om Gamespot er kjøpt og betalt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-06 14:17, skrev mah:

nei. viss spillet ser likt ut med PS2versjonen, er det dårlig til et xbox spill å være og dermed bør det få dårligere score.


 

Det er jo dette som blir en diskusjon om hvorvidt man skal se på hver konsoll som en lukket plattform, eller ikke. Så lenge de fleste spillene kommer ut på 2 eller 3 konsoller, mener jeg at man helt nøytralt bør sammenlikne alle spillene. Ser de like bra ut, ja så bør de også få samme poengsum. Det mener i alle fall jeg. Da ville det være mye enklere å avgjøre hvilken versjon av spillet man bør kjøpe.

 

I alle tillfeller jeg har vært borti, så ser Xbox eller Gamecube versjonen bedre ut enn PS2 versjonen av et gitt spill, men til tross for dette får PS2 versjonen bedre score. Det er ikke logisk.

Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig i et spill bør få best score til den konsollen det er best på, og at høye forventninger til en konsoll ikke bør legge en demper for scoren, men når et spill kommer så mye senere til xobx og gamecube som feks th3 gjorde mener jeg scoren bør synke med tiden

Lenke til kommentar

Har prøvd Blinx fullversjon nå, det var faktisk veldig kult (det sier jeg, som hater slike spill :razz:), og lyden var veldig bra. Poenget er å støvsuge opp eller sweepe opp søppel, og kaste det på ulike monstre gjennom verdenene, så får du like bonuser, som å stoppe tiden, spole tilbake, forover osv. Ganske bra konsept, og spillet virket veldig bra.

 

Men som sagt, spillet er vel tiltenkt de som liker Mario og andre spill i den duren, og det tiltaler ikke helt meg, men jeg skal spørre nevøen min hva han syntes neste gang han kommer på besøk :wink:

Lenke til kommentar

og blinx får nok et dårlig review...bare enda dårligere enn tidligere.. Gamespy gir spillet 50/100 og bruker de samme punktene som Gamespot brukte i tillegg til en del andre ting.

"The Xbox is not exactly rife with good platform games, and Blinx doesn't change a thing. If you're interested in the genre, you should probably just pick up a PlayStation 2 or Cube and forget this game exists. If there's any justice, Blinx will go quietly into the night just as Bubsy, Glover and Awesome Possum have before him. The Xbox still needs a mascot, because this genocidal feline custodian sure as heck isn't it."

 

The Lowdown: Largely boring and aggravating, Blinx is an ill-conceived attempt at creating a marketable mascot.

Pros: Graphics, sound, and controls are more or less workable.

Cons: Deeply, inherently un-fun; time control gimmick is just that; flawed aiming system; generally bland and uninspired

 

http://www.gamespy.com/reviews/october02/b...box/index.shtml

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...