Odden Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 ok det har blitt prøvd å få vite navn alder, bosted og yrke på de på søppel før; allikevel tror jeg vi prøver igjen. Navn: Jostein Odd Født: 11 nov 1982 Bosted: Leikanger i Sogn og Fjordane Yrke: Student på Høyskolen i Sogn og Fjordane
danilovic Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Navn: Daniel Født: 1. juli 1987 Bosted: Ellingsrud, Oslo Yrke: Student på Ellingsrud Ungdomddkole. :wink: Jobber som ekstravakt hos Lev Vel Helse.
Jimmy Pop Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Code: Navn: Jimmy PopFødt: 05.10.89Bosted: St.Hans HaugenYrke: SkoleelevSivilstatus: Singel, men på leting.Utseende: Sånn passe fint.Hobbyer: Høre på pop-musikk og sende sms.Yndlingsmat: Pizza og taco
Kebab GUD Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Alexander Født: 04.12.84 Bosted: Sandefjord Yrke: Elektrikker lærling Sivilstatus: Singel. Yndlingsmat: Pizza, Hamburger og NUGGETS
Dotten Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Vidar Født: 22.08.79 Bosted: Bergen Yrke: Førstepostbetjent Sivilstatus: Forlovet, to småtroll :smile: Hobbyer: Hardware og sparkeboksing Yndlingsmat: Tortillas, burger, pizza + +
moda1701 Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Morten Født: 25.07.78 Bosted: Oslo, Bjølsen stud. by. Yrke: Elektrikkerteknikker, Student
Endre Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Endre Alder: 666 Bosted:Torstrand, Larvik
C. Alshus Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Christian Alder: tjuetoogethalvtår Bosted: Bærum Hobby: Terrengsykkel, terrengsykkel, musikk, data Yrke: Student
thomasr Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Thomas Alder: 16 Yrke: Student (elev?), dankdriver, pengesluk og gitarist. Bosted: Tønsberg.
en mann Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Jonas Alder: Seisten Bosted: Bergen Hobbyer: Venner, data, musikk, fotball Yrke: Elev. (Yrke, nei, men jeg jobber jæsla hardt)
Arve Systad Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Arve Født: 31 aug 1987 Bustad: Førde, sogn og fjordane Yrke: slask, elev
Espen F Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Navn: Espen Alder: 25 Bosted: i godstolen yndlingsmat: alt jeg får servert foran dataen foretrukken farge på sokker: SVARTE undertøy: boksershorts sover: ja har jeg et liv: nei skal jeg slutte å skrive nå?: ja gjør jeg det?: nei hvorfor ikke?: fordi jeg kjeder meg så hva er planen nå?: å tenne en røyk kjeder jeg meg idag?: jupp, ser på MESS-TV på tvnorge, som da er noe av det kjedeligste jeg har sett. skal jeg dusje før jobb idag?: ja selvfølgelig. skal jeg ta med dataen på jobb idag?: ja selvfølgelig har jeg gått tom for ting å skrive?: jupp.. er jeg fantasifull?: neeei.. skal jeg finne noe sexy å ta på meg på jobb idag?: neeeei.. sitter jeg og venter på en melding på mobilen min som jeg VET at jeg skal få, for det sto: ikke plass til flere meldinger?: JAAAA.. irriterende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå