Gå til innhold

Nokia n80...forbanna dritt mobil til 5000+


Anbefalte innlegg

Nå er jeg så jævlig forbanna.Har venta lenge på denne "vidundermobilen",men det første jeg legger merke til er slark i slideren,når jeg tar den ut av esken.Det var en av grunnene til at jeg $olge unna min 6280,som ellers var en veldig god mobil,med unntak av veldig mye slark og noen bugs.Dette begynte og irritere meg.Kjøpte meg n80 på mandag og merker bare at slideren blir løsere og løsere etter mer bruk.Kan nesten rikke den et par milimeter fra side til side i lukket tilstand,og lurer på hvordan det vil bli om noen måneders bruk.Er sinnsykt forbanna på Nokia som kan gi ut no sånn dritt til 5000Kr+.Har hørt at dette ikke bare er en feil på noen tlf.Nei Nokia,nå får dere fa,..n meg skjerpe dere og heller kutte ut og lage slider tlf,for det har dere ikke greie på.Mye bugs i n80 også.Egentlig litt rart at vi som forbrukere godtar uferdig produkt og dårlig byggekvalitet på dyre tlf.Denne tlf kunne vært helt rå,men jeg er forbanna og kommer til å klage

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er jeg så jævlig forbanna.Har venta lenge på denne "vidundermobilen",men det første jeg legger merke til er slark i slideren,når jeg tar den ut av esken.Det var en av grunnene til at jeg $olge unna min 6280,som ellers var en veldig god mobil,med unntak av veldig mye slark og noen bugs.Dette begynte og irritere meg.Kjøpte meg n80 på mandag og merker bare at slideren blir løsere og løsere etter mer bruk.Kan nesten rikke den et par milimeter fra side til side i lukket tilstand,og lurer på hvordan det vil bli om noen måneders bruk.Er sinnsykt forbanna på Nokia som kan gi ut no sånn dritt til 5000Kr+.Har hørt at dette ikke bare er en feil på noen tlf.Nei Nokia,nå får dere fa,..n meg skjerpe dere og heller kutte ut og lage slider tlf,for det har dere ikke greie på.Mye bugs i n80 også.Egentlig litt rart at vi som forbrukere godtar uferdig produkt og dårlig byggekvalitet på dyre tlf.Denne tlf kunne vært helt rå,men jeg er forbanna og kommer til å klage

6085219[/snapback]

Veldig synd at en så dyr mobil skal være så full av feil. Vurderte å kjøpe denne lenge, men valgte heller en annen mobil i siste liten. Angrer absolutt ikke etter hva jeg har hørt om mobilen.

 

Mvh

Christian

Lenke til kommentar

Føler kvaliteten til Nokia bare blir dårligere og dårligere. Kjøpte 7650 når den var ny. Slideren på den var helt fin, samme er kameraten min sin 7650 selvom den har vært i hard bruk i noen år nå.

Når en trossalt legger ut over 5k for en mobil, føler jeg at en i det minste har krav på et minimum av kvalitet. Skal de lage en tlf. i dette prissjiktet, burde i det minste ting som slideren være presis og så godt som slarkfri.

Vurderte sterkt den nye 6280, men etter å ha kjent på en bekjent av meg sin, som hadde godt og vel 1-2mm slark i lukket utførelse ble jeg skuffet.

Nuvel, bare mine tanker rundt det hele.

Skjønner godt du er forbannet, Morten.

Lenke til kommentar

Nokia kan disse såkalte "candybar" telefonene.

Slidetelefoner, og delvis klapptelefoner, er de ikke så gode på. Det er ofte mye slark i "sliderne/klappen". Er synd, når de stapper telefonene med mye spennende.

Men også dumt, når det er tusenvis med bugs.

 

De er vel så ivirige på å få telefonen ut på markedet at de ikke rekker teste ferdig produktet/rette opp ting

Lenke til kommentar
Nå er jeg så jævlig forbanna.Har venta lenge på denne "vidundermobilen",men det første jeg legger merke til er slark i slideren,når jeg tar den ut av esken.Det var en av grunnene til at jeg $olge unna min 6280,som ellers var en veldig god mobil,med unntak av veldig mye slark og noen bugs.Dette begynte og irritere meg.Kjøpte meg n80 på mandag

 

Når du slett ikke var fornøyd med Nokia 6280 slideren, forundrer det meg at du fortsatt kjøper ny Nokia med slide. Ville vel være noe tvilsom til nytt kjøp av samme teknikk.

 

Kjøpte selv en 6280 for 14 dager siden og den er allerede til rep. Den bare døde ut, så hvis jeg kommer meg ut av dette blir det ikke noe mer Nokia på meg.

Lenke til kommentar

Hvis kriteriet er telefon uten slark, så ville jeg sett etter telefoner uten slark.

Synes N80 er feit, og skjermen og lyden er veldig god. Det er noen bugs, ja, men dette håper jeg retter seg etterhvert. Jeg er egentlig ganske fornøyd.

Lenke til kommentar

Hmmm... vi har kun fått inn 2 stk N80 og de er veldig forskjellige. Den ene er slarkete som f..en og den andre er helt smooth, som den bør være. Blir spennende å se framover hva som er regelen og hva som er unntaket.

 

Ellers, for dere som vil ha en 3G-telefon med sprekt design og god byggekvalitet: ta en titt på BenQ-Siemens EF81.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Har 6280 og den er slarkete.

 

Den eneste telefonen de har greid å lage som virkelig er bra koster 7000,- Nokia 8800. Helt utrolig. Vi er i 2006. Motorola, Panasonic, SE, Samsung og andre har i årevis laget telefoner bedre en Nokia når det gjelder byggekvalitet

 

HÅPLØST fra Nokia

 

Derfor har jeg EF81 :-)

Lenke til kommentar

Hei

 

Nå er det vel ikke så lett å lage hver eneste mob med slider helt slarkefri,da det kan risikerre at en ikke får skyvd opp displayet,det blir alltid noe n som har det.Det gjelder vel andre merker og.Hva med de samsungene som har slide?Er det noen vet hvordan de er?Tror dere alle av dem er slarkefrie?Alltid noen er uheldig med kjøp av en mob.

Lenke til kommentar

Norwegian Telecom (gsm.no) har allerede sendt tilbake min N80 til Nokia. Den var det også slark i skyvemekanismen på når jeg tok den ut av esken. Syns også det er elendig at de ikke får dette til på en så dyr telefon. Skremmende at det virker som om slarken bare skal bli værre med tiden. Har jo lest at det ikke skulle være slark i denne telefonen i amobil's sniktitt, og stolte på det. Kommer aldri til å godta at det skal være slark i denne telefonen. Får jeg ikke ny telefon uten slark går jeg heller for en N73 :)

Lenke til kommentar

Jeg mener det er helt forkastelig....Som å bygge ett hus i papp og selge det til 2 mill. Uansett om inneboet er drittfett så er det surt å finne ut at materialet ikke er tre....

 

Det forundrer med at dere som ikke er fornøyd går påm smell etter smell. "nei 6280 var crap. Venter heller på noe annet fra Nokia "

 

ALLE sliderene og flippene fra Nokia har vært crap....Hvorfor skal de nye være bedre?

Endret av Mobilguiden
Lenke til kommentar

Solgte min N80 etter tre dagers bruk...

 

Slark, og plenty av bugs...dritt. Informerte kjøpern om feilene men han ville ha telefonen uansett...

 

Skaffet meg en N91 istedet, og har ikke hatt problemer med den, samt at jeg har skaffet meg en EF81, som jeg er MEGET fornøyd med....

Lenke til kommentar
Hei

 

Nå er det vel ikke så lett å lage hver eneste mob med slider helt slarkefri,da det kan risikerre at en ikke får skyvd opp displayet,det blir alltid noe n som har det.Det gjelder vel andre merker og.Hva med de samsungene som har slide?Er det noen vet hvordan de er?Tror dere alle av dem er slarkefrie?Alltid noen er uheldig med kjøp av en mob.

6087017[/snapback]

 

Jeg har aldri værtborti en samsung med dårlig byggekvalitet, og jeg eier selv en D600, og slideren på den er meget god. Så har 4 av vennene mine D600 også.. Ingen problemer med slark i skyvemekanismen der heller. og mens vi er inne på slike plagsomme ting, så kan jeg nevne støv under skjermen. Jeg aldri sett støv under skjermen til samsung og SE.. Syns spsielt det er Siemens og Nokia som sliter på den fronten der. men men.. nok om d..

Lenke til kommentar

1. Jeg har sett slark under skjermen hos SE også.

2. Å si at SE er overlegne Nokia på byggekvalitet når alle modellene fra SE med joystick sliter deluxe med at den slutter å virke, blir litt dumt. Også mye problemer med kameradekslene.

 

3. Dette var absolutt ikke for å rakke ned på SE, men for å konstatere at det ikke bare er Nokia som har sine svin på skogen.

 

Samsung sliders derimot, har jeg sett få problemer med... Kun at skjermkontakten har blitt litt dårlig faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...