Gå til innhold

Nokia n80...forbanna dritt mobil til 5000+


Anbefalte innlegg

Fårstår ikke hvorfor dere klager, det er jo en fantastisk telefon!

6094054[/snapback]

 

 

Dersom trådstarter har problemer med slark på sin N80, har han lov til å være djupt såra og vonbroten.

 

Jeg vil anbefale de som vurderer slidertelefoner fra Nokia å prøve dem i butikken før kjøp. Dersom man kjøper på nettet, får man ikke prøvd dem først, men man har rett til å returnere dem innen en viss tid, forutsatt at produktet er skikkelig behandlet, og man har tatt vare på eske og innhold. Men det er jo litt mer heft å returnere, få penger igjen eller nytt produkt, og sånn.

 

Eventuelt kan man ved kjøp på nettet be om å få et eksemplar uten slark.

 

Det er forbanna irriterende og useriøst av Nokia å klare å sende ut slidermodeller med så ulikt fungerene mekanikk som med 6270 (som jeg var "offer" for), 6280 og N70. Bugsene kommer i tillegg. På det området er det på høy tid brukerne kan oppdatere firmwaren selv, slik som Siemens og Sonyericsson har klart å få til.

 

Nokia hadde en down-periode for et par år siden, med flust av feil på telefonene. Det var vel så ille at enkelte forhandlere ikke tok inn enkelte modeller pga. mange feil og sure kunder. Jeg kuttet da ut Nokia i en periode. Nå er jeg inne i en ny Nokia-kutt-periode, selv om min siste Nokia (7370) var i perfekt stand.

 

Nå må finnene brette opp ermene og skjerpe kvaliteten igjen. Finner er ikke kjent for å gjøre slett arbeid. Få ræva i gir, Nokia!!

 

Venter nå på 6233 og 5500. Nokia er det merket som totalt sett passer best til min bruk og mine behov, men dersom de sluntrer med kvaliteten, holder meg meg unna.

 

Nå har jeg en Samsung D820, og der er det ikke mye tull. Ok, har problemer med å få synket med Outlook, men tror ikke det skyldes selve telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...