Gå til innhold

Lei av konsollprat!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Denne tråden laget eg bare for å markere meg litt på hvilket syn eg har, og hvilke syn eg har hatt på "next-gen" konsollene.

De første dagene:

Eg var særs imponert over ps3, xbox 360 og det som nå finnes her i vår verden. Eg var ganske sikker på at eg skulle ta det vesle steget ut i konsoll verdenen.

Mellomtiden:

Eg har tenkt litt på ditt og datt og holder med Playstation 3 (Ikke noe fanboy pjatt takk! Og da mener eg at dere ikke skal nemne fanboy.)

De 2 sidene (sony og microsoft), krangler ustoppeligt. Men midt mellom hele rabalderet kryper det frem en skygge av en nintendo gjeng som er meget sikre på at nintendo vil stige frem som en.. njaa.. skal eg tørre å si regjerende(?) part. Den 3 parten alle overså. Men sony og microsoft mobbene fortsatte med kranglingen

sykt....

Den siste delen:

Ja! Nå sitter eg her og skriver. Så sinnsykt drittlei av alt som heter konsoll! Hvorfor? Her er skummelt mye krangling, nedrakking og diverse av den "fiendtlige" parten. Dette gjør meg midlt sagt kvalm.

Skulle egentlig skulle eg hatt noe godt og si til slutt, men alt eg kommer på er at det beste for meg er å holde meg til pc som uansett en gang vil totalknuse ps3, xbox 360 og Wii (eller hva det nå var nintendo skulle gi ut.)

Kos dere med konsollene deres alle dere som gidder å fortsette med kranglingen

PS: Vil gjerne høre andres synspunkter. Men ikke noe krangling her!

Endret av jalla`n
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at alle bare skulle vært venner jeg. Ikke noe krig og fred og sånn.

Men seriøst, jeg er en av de som bare vil bli underholdt. Da spiller det liten rolle om det står Sony, Microsoft eller Nintendo på boksen.

Men siden de overnevnte selskapene konkurrerer om markedet, så må de vel nesten krangle litt?

Dessuten er konkurranse bare positivt, fordi det driver utviklingen fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...