Gå til innhold

Nye BC Screendumps


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke noe spesielt imponert over den warrior chesten. Finnes faktisk bedre i spillet PR i dag. Og hva er vits med lvl cap på 70, da utstyret som vistes har lvl 60 required.. Helt ærlig jeg hadde forventet mye størrre oppgraderinger enn noen få % her og der med 10 lvls mere til rådighet.

 

Ja, vi kan socete noen items.. Men det må man faktisk for å få de itemsa brukbare.

Så da blir det vel først farme i instance til shiten dropper. Så må man igjen farme for de krystallene til oppgraderinger.. gg

 

Men takk til trådsarter for bilder :thumbup:

 

Og til looks "more than meets the eye"

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge :w00t:

 

Lenge siden jeg har hatt slike forventninger til en ekspansjon.

 

Angående MC/BWL/Naxxramas etc så blir det nok endel greiere for non-hardcore guilds å kjøre disse når de får endel folk på lvl 70.

 

Mitt mål blir å nå lvl 70 med warrioren min asap så jeg kan hjelpe guilden med Naxxramas. Tror det vil ha litt å si :thumbup:

Lenke til kommentar
Ble ikke noe spesielt imponert over den warrior chesten. Finnes faktisk bedre i spillet PR i dag. Og hva er vits med lvl cap på 70, da utstyret som vistes har lvl 60 required.. Helt ærlig jeg hadde forventet mye størrre oppgraderinger enn noen få % her og der med 10 lvls mere til rådighet.

 

 

Nå er vel dette Tier 3 sets fra Naxxramas? - Som kommer i 1.11, og ikke i BC ... - Så jeg vil nok anta det kommer fulle nye sets for den nye level-cap'en når det nærmer seg ...

Lenke til kommentar

Alle settene / de fleste items de har vist så langt er Naxxramas, og Naxxramas er _IKKE_ lvl70, det er 60.

 

Socketed items etc er igjen noe helt annet.

 

Blizzard har ikke sluppet NOE om the Black Citadel enda (som er endgame instancen i Outlands).

Lenke til kommentar
Ble ikke noe spesielt imponert over den warrior chesten. Finnes faktisk bedre i spillet PR i dag. Og hva er vits med lvl cap på 70, da utstyret som vistes har lvl 60 required.. Helt ærlig jeg hadde forventet mye størrre oppgraderinger enn noen få % her og der med 10 lvls mere til rådighet.

 

 

Nå er vel dette Tier 3 sets fra Naxxramas? - Som kommer i 1.11, og ikke i BC ... - Så jeg vil nok anta det kommer fulle nye sets for den nye level-cap'en når det nærmer seg ...

6080626[/snapback]

 

Har du sett på lvl på charene det er tatt bilde av??

Lvl 62 spiller de på, sier ikke det deg noe mer enn 1.11...?

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Alle settene / de fleste items de har vist så langt er Naxxramas, og Naxxramas er _IKKE_ lvl70, det er 60.

 

Socketed items etc er igjen noe helt annet.

 

Blizzard har ikke sluppet NOE om the Black Citadel enda (som er endgame instancen i Outlands).

6080657[/snapback]

 

Men hvorfor spiller charene det er tatt bilde av på lvl 62 da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...